امضای تفاهم نامه فرهنگی، هنری و ورزشی در رفسنجان+عکس

  • شناسه خبر: 41786
امضای تفاهم نامه فرهنگی، هنری و ورزشی در رفسنجان+عکس

طی مراسمی در شامگاه چهارشنبه ۱۱ تیرماه، تفاهم نامه فرهنگی، هنری و ورزشی بین اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، اداره ورزش وجوانان، اداره تبلیغات اسلامی و اداره امور کتابخانه های شهرستان رفسنجان منعقد گردید.

خانه » آخرین اخبار » امضای تفاهم نامه فرهنگی، هنری و ورزشی در رفسنجان+عکس

به گزارش“خانه خشتی”، و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان، طی مراسمی در شامگاه چهارشنبه ۱۱ تیرماه، تفاهم نامه فرهنگی، هنری و ورزشی بین اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، اداره ورزش وجوانان، اداره تبلیغات اسلامی و اداره امور کتابخانه های شهرستان رفسنجان منعقد گردید.امضای تفاهم نامه فرهنگی، هنری و ورزشی در رفسنجان1

در این مراسم که با حضورامام جمعه رفسنجان، مدیر کل ورزش وجوانان استان، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان و مسئول اداره امور ورزش و جوانان برگزار شد،هیئت های ورزشی شهرستان رژه رفتند.

بر اساس این تفاهم نامه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری برنامه های مختلف و در زمینه های فرهنگی و هنری به اداره ورزش وجوانان مساعدت خواهد رساند و در برنامه های فرهنگی وهنری از جمله (اجرای کنسرت های موسیقی، نمایش ها وغیره)، ورزشکاران از تسهیلات ویژه برخوردار خواهند بود.

متقابلأ هنرمندان نیز از امکانات ورزشی موجود در شهرستان با تخفیفات ویژه بهره مند خواهند گردید.

در این مراسم طرفین ضمن امضای تفاهم نامه از برنامه های فرهنگی و ورزشی نیز دیدن کردند.امضای تفاهم نامه فرهنگی، هنری و ورزشی در رفسنجان

برچسب ها:
اداره فرهنگ و ارشاد اداره ورزش و جوانان تفاهم نامه فرهنگی، هنری و ورزشی خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • یک رفسنجانی

    آقای رویگر را کی عوض می کنند؟
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان