برگزاری آزمون سراسری سال ۹۳ در رفسنجان با دقت و حساسیت فراوان آغاز شد

  • شناسه خبر: 41321
برگزاری آزمون سراسری سال ۹۳ در رفسنجان با دقت و حساسیت فراوان آغاز شد

به گزارش “خانه خشتی”، معاون سیاسی امنیتی فرماندار رفسنجان در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی کنکور سراسری در رفسنجان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: برای برگزاری آزمون ۹۳ دقت و حساسیت فراوانی برای خدمات رفاهی، فضای مناسب، رابطین و مراقبین انجام شده است. محسن ارسلان افزود: دانشگاه ولیعصر (عج) همیشه کمترین مطالبات خانواده ها […]

خانه » آخرین اخبار » برگزاری آزمون سراسری سال ۹۳ در رفسنجان با دقت و حساسیت فراوان آغاز شد

به گزارش “خانه خشتی”، معاون سیاسی امنیتی فرماندار رفسنجان در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی کنکور سراسری در رفسنجان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: برای برگزاری آزمون ۹۳ دقت و حساسیت فراوانی برای خدمات رفاهی، فضای مناسب، رابطین و مراقبین انجام شده است.

محسن ارسلان افزود: دانشگاه ولیعصر (عج) همیشه کمترین مطالبات خانواده ها را پس از برگزاری آزمون سراسری داشته است و افتخار این دانشگاه به عنوان متولی برگزاری آزمون های متعدد، صحت و سلامت تیم بالای برگزار کننده است؛ به طوری که تاکنون مسئله ای در کمیسیون سنجش نداشته است.

وی ادامه داد: کلیه رفت و آمدها به حوزه امتحانی کنترل شده است تا داوطلبان با آسودگی خاطر ثمره تلاش چندین ساله خود را در این زمان محدود ببینند.

آزمون سراسری سال ۹۳ روزهای پنجم، ششم و هفتم تیرماه در حوزه امتحانی دانشگاه ولی عصر (عج) رگزار می شود و امکان رفع نقص کارت های ورود به جلسه تا یک روز قبل از برگزاری آزمون وجود دارد.

بازدید ارسلان از حوزه کنکور سراسری رفسنجان

برچسب ها:
انسانی تجربی رفسنجان ریاضی کنکنور سراسری محسن ارسلان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان