گزارش تصویری/اجرای نمایش خیابانی با موضوع ماهواره در پارک جوان

  • شناسه خبر: 41289
گزارش تصویری/اجرای نمایش خیابانی با موضوع ماهواره در پارک جوان

 با همکاری گروه فرهنگی میقات ظهور شب گذشته با اجرای یک نمایش خیابانی در پارک جوان رفسنجان به آسیب شناسی ماهواره و تاثیرات منفی آن برخانواده پرداخته شد. به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، در برگزاری این نمایش حجت الاسلام علی وکیل پور در خصوص آسیب های ماهواره و فضاهای مجازی سخن گفتند. دراین برنامه، روایاتی از […]

خانه » آخرین اخبار » گزارش تصویری/اجرای نمایش خیابانی با موضوع ماهواره در پارک جوان

 با همکاری گروه فرهنگی میقات ظهور شب گذشته با اجرای یک نمایش خیابانی در پارک جوان رفسنجان به آسیب شناسی ماهواره و تاثیرات منفی آن برخانواده پرداخته شد.

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، در برگزاری این نمایش حجت الاسلام علی وکیل پور در خصوص آسیب های ماهواره و فضاهای مجازی سخن گفتند.

دراین برنامه، روایاتی از اهل بیت و انبیاء ، مختصری از زندگینامه شهدا ، اهمیت موضوعاتی همچون نماز خواندن، احترام به پدر و مادر و ارزش معنوی پدر و مادر در زندگی هر فرد در طول زندگی، حجاب و پوشش، انتخاب دوست شایسته و دوری از ارتکاب گناه مطرح گردید.

این برنامه  با استقبال خوب رهگذران مواجه شد به مدت ۲ ساعت به طول انجامید.

اجرای نمایش خیابانی با موضوع ماهواره در پارک جوان رفسنجان-خانه خشتی (5) اجرای نمایش خیابانی با موضوع ماهواره در پارک جوان رفسنجان-خانه خشتی (4) اجرای نمایش خیابانی با موضوع ماهواره در پارک جوان رفسنجان-خانه خشتی (11) اجرای نمایش خیابانی با موضوع ماهواره در پارک جوان رفسنجان-خانه خشتی (8) اجرای نمایش خیابانی با موضوع ماهواره در پارک جوان رفسنجان-خانه خشتی (7) اجرای نمایش خیابانی با موضوع ماهواره در پارک جوان رفسنجان-خانه خشتی (10) اجرای نمایش خیابانی با موضوع ماهواره در پارک جوان رفسنجان-خانه خشتی (9) اجرای نمایش خیابانی با موضوع ماهواره در پارک جوان رفسنجان-خانه خشتی (6) اجرای نمایش خیابانی با موضوع ماهواره در پارک جوان رفسنجان-خانه خشتی (3) اجرای نمایش خیابانی با موضوع ماهواره در پارک جوان رفسنجان-خانه خشتی اجرای نمایش خیابانی با موضوع ماهواره در پارک جوان رفسنجان-خانه خشتی (2)

برچسب ها:
اجرای نمایش خیابانی با موضوع ماهواره در پارک جوان رفسنجان-خانه خشت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان