آغاز چهارمین دوره ضیافت اندیشه اساتید در رفسنجان

  • شناسه خبر: 41012
آغاز چهارمین دوره ضیافت اندیشه اساتید در رفسنجان

چهارمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید با حضور ۷۰ استاد در دانشگاه حضرت ولی عصر(عج) رفسنجان در حال برگزاری است. به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، رضا کریمی رنجبر رئیس دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان با اشاره به اینکه این طرح از دو روز گذشته دراین دانشگاه آغاز شده است، اظهار کرد: این طرح با حضور ۷۰ […]

خانه » آخرین اخبار » آغاز چهارمین دوره ضیافت اندیشه اساتید در رفسنجان

چهارمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید با حضور ۷۰ استاد در دانشگاه حضرت ولی عصر(عج) رفسنجان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، رضا کریمی رنجبر رئیس دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان با اشاره به اینکه این طرح از دو روز گذشته دراین دانشگاه آغاز شده است، اظهار کرد: این طرح با حضور ۷۰ استاد و هیئت علمی این واحد دانشگاهی در قالب دو گروه برگزار شده است.

وی تصریح کرد: تفسیر علمی قرآن کریم، معرفت‌شناسی و فلسفه علم، اندیشه سیاسی و مبانی انقلاب اسلامی،اخلاق حرفه‌ای و تاریخ تمدن اسلامی از عناوین دروسی هستند که با هدف معرفت‌افزایی اساتید در این طرح ارائه می‌شود.

رئیس دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان با اشاره به نیازهای دانشگاه‌های کشور به تولید علم دینی، بیان کرد: این طرح در راستای آموزش اساتید دانشگاه و بصیرت‌افزایی آنها برگزار می‌شود.

کریمی‌رنجبر با بیان اینکه این طرح از ۳۱ خردادماه شروع و تا ۷ تیرماه جاری ادامه دارد، افزود: این طرح با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: دور‌ه‌های ضیافت اندیشه اساتید در راستای تقویت تعامل و ارتقای معرفتی و فرهنگی اساتید دانشگاه‌ها نقش مهمی دارد.

برچسب ها:
آغاز چهارمین دوره ضیافت اندیشه اساتید در رفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان