امام جمعه رفسنجان:

ستاد توسعه و سرمایه گذاری، ستاد راهبردی است

  • شناسه خبر: 40832
ستاد توسعه و سرمایه گذاری، ستاد راهبردی است

ستاد مثلث توسعه و سرمایه گذاری شهرستان رفسنجان صبح امروز با حضور مسئولین و سرمایه گذاران در فرمانداری رفسنجان برگزار شد. به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، امام جمعه رفسنجان در این مراسم ضمن تأکید بر خدمت به مردم که همان اطاعت و بندگی خداوند است و باید در دستور کار قرار گیرد اظهار داشت: اکنون […]

خانه » آخرین اخبار » ستاد توسعه و سرمایه گذاری، ستاد راهبردی است

ستاد مثلث توسعه و سرمایه گذاری شهرستان رفسنجان صبح امروز با حضور مسئولین و سرمایه گذاران در فرمانداری رفسنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، امام جمعه رفسنجان در این مراسم ضمن تأکید بر خدمت به مردم که همان اطاعت و بندگی خداوند است و باید در دستور کار قرار گیرد اظهار داشت: اکنون زمان آزمون و خطا گذشته و براساس تجاربی که می توان از دیگران کسب کرد باید بهتر کار کنیم.

وی ستاد توسعه و سرمایه گذاری را ستاد راهبردی عنوان کرد و افزود: برخی طرح ها و پروژه ها نیمه تمام مانده و این ستاد باعث می شود که اگر طرحی آغاز شده، اعضای آن حضور یابند و مشکل را حل کنند.

پوررمضانی با توجه به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند هر مانع یا قانون مزاحمی باید مرتفع شود گفت: اگر در کارها عزم داشته باشیم تا پایان سال می توانیم چند قدم برداریم که امیدواریم این اتفاق بیافتد.

لازم به ذکر است، در این مراسم سرمایه گذاران رفسنجانی طرح های خود را عنوان کردند.

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان ستاد توسعه و سرمایه گذاری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان