۲۰ درصد تولیدات کاشی و سرامیک رفسنجان به کشورهای خارج صادر می شود

  • شناسه خبر: 40732
۲۰ درصد تولیدات کاشی و سرامیک رفسنجان به کشورهای خارج صادر می شود

فرماندار رفسنجان گفت : ۲۰ درصد تولیدات کاشی و سرامیک از سه کارخانه در رفسنجان به کشورهای خارجی و بقیه نیز به مصرف داخلی می رسد به گزارش خبرنگار”خانه خشتی” ، حمید ملانوری در حاشیه بازدید از کارخانجات تولید کاشی و سرامیک در رفسنجان افزود : ۲۰ درصد از تولیدات کاشی و سرامیک در رفسنجان […]

خانه » آخرین اخبار » ۲۰ درصد تولیدات کاشی و سرامیک رفسنجان به کشورهای خارج صادر می شود

فرماندار رفسنجان گفت : ۲۰ درصد تولیدات کاشی و سرامیک از سه کارخانه در رفسنجان به کشورهای خارجی و بقیه نیز به مصرف داخلی می رسد

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی” ، حمید ملانوری در حاشیه بازدید از کارخانجات تولید کاشی و سرامیک در رفسنجان افزود : ۲۰ درصد از تولیدات کاشی و سرامیک در رفسنجان  به کشورهای عراق ، ارمنستان ، ترکمنستان ، افغانستان و تعدادی از کشورهای آفریقایی صادر می شود.

وی اضافه کرد : مواد اولیه تولید کاشی این کارخانجات از خود شهرستان و داخل کشور تامین می شود و فقط ۳ مورد را از خارج از کشور وارد می شود

ملانوری افزود : ۵۰ درصد لعاب مورد نیاز این کارخانجات از شرکت رنگ و لعاب لوتوس رفسنجان و مابقی از سایر تولید کنندگان داخل کشور تهیه می شود.

فرماندار رفسنجان با اشاره به مساحت ۸ هکتاری مجموعه این کارخانجات خاطرنشان کرد :  بیش از  ۸۰۰نفر در کارخانجات کاشی و سرامیک رفسنجان مشغول به کارند می باشد.

وی افزود : این کارخانجات در سال گذشته ۲۰ درصد تولید خود را به کشورهای خارجی صادر کردند که امیدواریم این صادرات  در سال جاری به ۵۰ درصد افزایش یابد.
وی تصریح کرد : تمام تلاش خودرا برای توسعه و پویایی فعالیت های صنعتی این  مجموعه وسایر متقاضیان و علاقمندان بکار خواهیم گرفت .

برچسب ها:
20 درصد تولیدات کاشی و سرامیک رفسنجان به کشورهای خارج صادر می شود
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان