رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور

آمریکا از عزم ایران اسلامی می ترسد

  • شناسه خبر: 40546
آمریکا از عزم ایران اسلامی می ترسد

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت : عزم ملی یعنی آمادگی و تا این عزم بوجود نیاید مدیریت جهادی و اقتصادی ایجاد نمی شود ، این آمادگی است که امریکا از آن هراس دارد و میداند که ما دنبال هسته ای نیستیم و او از عزم ایران اسلامی میترسد. به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، حجت‌الاسلام […]

خانه » آخرین اخبار » آمریکا از عزم ایران اسلامی می ترسد

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت : عزم ملی یعنی آمادگی و تا این عزم بوجود نیاید مدیریت جهادی و اقتصادی ایجاد نمی شود ، این آمادگی است که امریکا از آن هراس دارد و میداند که ما دنبال هسته ای نیستیم و او از عزم ایران اسلامی میترسد.

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی در جمع نمازگزاران نماز جمعه رفسنجان افزود : عصر انتظار برای منتظران رسالت و مسئولیتهایی را بر عهده آنها می گذارد .

وی افزود : این منتظران باید معرفت و شناخت خود را نسبت به امام زمان افزایش دهند و پس از آن با حضرت ارتباط بگیرند.

تقوی تصریح کرد : علاقمندان باید با امام ارتباط معنوی داشته باشند البته ارتباط حضوری برای همه اتفاق نمیافتد.

او به یکی از ارتباطهاری حضرت اشاره و اضافه کرد : ارتباط را باید با حضرت ولیعصر(عج) با سلام دادن و دعای فرج در شبانه روز در هر کجایی که قرار دارید حفظ کرد.

 وی صدقه دادن برای ولی عصر(عج)  در روز را یکی دیگر از حفظ ارتباط قلبی و روحی با امام زمان برشمرد و گفت : این ارتباطات باعث تقویت معرفت و ایجاد خیرات در زندگی می شود.

حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی گفت : در عصر غیبت و انتظار باید که زمینه ساز ظهور حضرت ولیعصر(عج) در زمینه های مختلف فرهنگی و اجتماعی  باشیم.

وی افزود : امام راحل نیز سالها تلاش کرد و زمینه را برای پیروزی انقلاب آماده کرد و با هر اشاره امام مردم همانگونه عمل می کردند و آنقدر بستر فراهم شد که مردم از توپ و تانک نمیترسیدند.

تقوی تصریح کرد : وقتی گلوله های دشمن در میدان ژاله خونهایی را به زمین ریخت مردم باز هم ایستادند ، مقاومت کردند و عده ای زندان رفتند و در زندان شهید شدند ، فراری شدند و عده ای هم تبلیغ کردند تا بستر پیروزی انقلاب مهیا شد.

وی با اشاره به اینکه زمین شوره زار ثمری نمی دهد، گفت : تا تحول در درون انسان بوجود نیاید در جامعه دچار دگرگونی نخواهیم شد.

این مسئول افزود : امام در حسینیه جماران اشاره به خواستن نیرو می کردند که خیلی از جوانها به ندای ایشان لبیک گفتند و مادران  نیز به خواسته بنیانگذار انقلاب ، حاصل عمر خود را با قرائت قرآن راهی جبهه می کرد.

او خاطرنشان کرد : این همت دسته جمعی این انقلاب را بوجود آورد ، قدرت امام در این بود که آمادگی را در مردم بوجود آورد و خواسته او تبدیل به گفتمان بشود ، گفتمانی که در تار و پود مردم قرار گیرد و آنوقت با این ملت می توان ابرقدرت جنایتکار (آمریکا و لانه جاسوسی اش ) را نابود کرد.

تقوی گفت : ملت ایران از هر جهت آماده است .

او اضافه کرد : برای استفاده از ماه رمضان باید از ماههای رجب و شعبان زمینه را برای ورود ماه رمضان استفاده کرد تا از همه لحظات این روزها( ماه مبارک رمضان ) بهره برد و تعلقات را از خود دور کرد .

حجت الاسلام تقوی خاطرنشان کرد : هنر یک رهبر آماده سازی ملت برای تحول و پس از آن حفظ این امر است.

او گفت : امام راحل همین کار را کرد و اکنون مردم در جامعه جهانی و کشورهای مختلف اسلامی و حتی غیر اسلامی وی را الگو قرار می دهند.

او اضافه کرد : عزم ملی یعنی آمادگی و تا این عزم بوجود نیاید مدیریت جهادی و اقتصادی ایجاد نمی شود ، این آمادگی است که امریکا از آن هراس دارد و میداند که ما دنبال هسته ای نیستیم و او از عزم ایران اسلامی میترسد.

وی خاطرنشان کرد : برای ظهورحضرت ولیعصر (عج) باید زمینه سازی کرد و زمینه را برای ظهور حضرت مهیا کرد تا چهره نورانی اش را نظاره کنیم.

تقوی گفت : ۸۰۰ نماز جمعه در سراسر کشور برگزار می شود و امامان جمعه آمده اند که برای مردم خدمت کنند .

برچسب ها:
آمریکا ایران خانه خشتی رفسنجان رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان