برگزاری دوره آموزش رباتیک برای اولین بار ویژه دانش آموزان رفسنجان

  • شناسه خبر: 40398
برگزاری دوره آموزش رباتیک برای اولین بار ویژه دانش آموزان رفسنجان

رئیس پژوهش سرای امام محمد باقر(ع) رفسنجان از تشکیل هسته آموزشی رباتیک در رفسنجان خبر داد و گفت : برای اولین بار دراین شهرستان دوره آموزش رباتیک برای دانش آموزان برگزار می شود. حمید خالقی در گفت و گو با خبرنگار”خانه خشتی”  افزود : کلاس های رباتیک اول تیر ماه در برای چهار سطح دانش […]

خانه » آخرین اخبار » برگزاری دوره آموزش رباتیک برای اولین بار ویژه دانش آموزان رفسنجان

رئیس پژوهش سرای امام محمد باقر(ع) رفسنجان از تشکیل هسته آموزشی رباتیک در رفسنجان خبر داد و گفت : برای اولین بار دراین شهرستان دوره آموزش رباتیک برای دانش آموزان برگزار می شود.

حمید خالقی در گفت و گو با خبرنگار”خانه خشتی”  افزود : کلاس های رباتیک اول تیر ماه در برای چهار سطح دانش آموزان ابتدایی ، متوسطه دوره اول و دوم و دانشجویی و همچنین عموم  در پژوهشسرای امام محمد باقر (ع) اجرا می شود.

وی تصریح کرد : این دوره های آموزش رباتیک با همکاری کالج دانشگاه ولی عصر(عج) و کالج فنی مهندسی سازمان مدیریت صنعتی جهت آموزش هدفمند در راستای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان است.

خالقی خاطرنشان کرد : آزمایشگاه نانو برای دانش آموزان رفسنجان ضروری است که در پی راه اندازی این واحد هستیم.

وی ادامه داد : برای تجهیز و راه اندازی این آزمایشگاه اعتباری بیش از ۵۰۰ میلیون ریال نیاز است که بخشی ازاین اعتبار از مجموعه های وزارتی دریافت خواهد شد.

حمید خالقی ایجاد انگیزه برای نوجوانان فعال در زمینه رباتیک باعث رشد آنها در این زمینه می شود ضمن اینکه در برنامه ها و المپیادهای علمی در سطح کشور و  عرصه  بین المللی میتوانند شرکت کنند و برای کشور غرور آفرین باشند.

برچسب ها:
برگزاری دوره آموزش رباتیک برای اولین بار ویژه دانش آموزان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان