رفسنجان از گل‌های محمدی عطرآگین شد

  • شناسه خبر: 39169
رفسنجان از گل‌های محمدی عطرآگین شد

برداشت گل محمدی از ۵ هکتار مزرعه در شهرستان رفسنجان آغاز شده است. به گزارش “خانه خشتی”، مدیر جهاد کشاورزی رفسنجان با اعلام این خبر اظهار داشت: هم‌اکنون ۵ هکتار مزرعه‌ی گل محمدی در رفسنجان وجود دارد که برداشت غنچه در آنها آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود که پنج تن گل از این مزرعه برداشت […]

خانه » آخرین اخبار » رفسنجان از گل‌های محمدی عطرآگین شد

برداشت گل محمدی از ۵ هکتار مزرعه در شهرستان رفسنجان آغاز شده است.

به گزارش “خانه خشتی”، مدیر جهاد کشاورزی رفسنجان با اعلام این خبر اظهار داشت: هم‌اکنون ۵ هکتار مزرعه‌ی گل محمدی در رفسنجان وجود دارد که برداشت غنچه در آنها آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود که پنج تن گل از این مزرعه برداشت شود.

 

بمانی افزود: با توجه به نیاز آبی کمِ گل محمدی و مساعد بودن آب و هوای رفسنجان برای کاشت گل، کشاورزان رفسنجانی علاقه‌مند به کاشت گل محمدی هستند و در این راستا ما نیز هر گونه حمایت را از این عزیزان داریم.

 

وی تصریح کرد: با ایجاد مزرعه‌ی بزرگ گل محمدی در شهرستان رفسنجان در آینده‌ی نزدیک، اشتغالزایی و صرفه‌ی اقتصادی گل محمدی و بازار خوب خرید این محصول در شهرستان را داریم.

 

مدیر جهاد کشاورزی رفسنجان خاطر نشان کرد: با توجه به مساعد بودن منطقه برای کاشت گل محمدی ۶ هکتار دیگر نیز در آینده زیرکشت گل محمدی می‌رود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان