فرماندار رفسنجان:

تلاش کنید مشکلات را کاهش دهید

  • شناسه خبر: 39116
تلاش کنید مشکلات را کاهش دهید

به گزارش “خانه خشتی”، فرماندار رفسنجان صبح امروز از شهر صفائیه و روستاهای بخش فردوس بازدید کرد. حمید ملانوری در بازدید از مردم، شورای اسلامی و دهیاران شهر صفائیه و روستاهای محمودیه، جهان آباد، شجاع آباد، مهدی آباد، علی آباد علیا، قائمیه، دولت آباد، ناصح آباد، فتح آباد، محمد آباد هراتی، علی آباد هراتی، همت […]

خانه » آخرین اخبار » تلاش کنید مشکلات را کاهش دهید

به گزارش “خانه خشتی”، فرماندار رفسنجان صبح امروز از شهر صفائیه و روستاهای بخش فردوس بازدید کرد.

حمید ملانوری در بازدید از مردم، شورای اسلامی و دهیاران شهر صفائیه و روستاهای محمودیه، جهان آباد، شجاع آباد، مهدی آباد، علی آباد علیا، قائمیه، دولت آباد، ناصح آباد، فتح آباد، محمد آباد هراتی، علی آباد هراتی، همت آباد، جوادیه مرتضوی، جنت مرتضوی و رکن آباد در جلسه شورای اداری که با حضور بخشدار و مسئولین برخی ادارات رفسنجان برگزار شد، حضور یافت.

وی با اشاره به عمده ترین مشکلات مردم این بخش، خطاب به مسئولین گفت: تلاش کنید مشکلات را کاهش دهید تا مردم ببینند که مدیران دلسوزانه برای آن ها خدمت می‌کنند.

جلسه شورای اداری نوق3

فرماندار رفسنجان اتمام کار زیر ساخت جاده نوق – یزد، تأمین آب بهداشتی و آشامیدنی، انتقال آب، ایجاد راه مواصلاتی، تأسیس کتابخانه عمومی، لوله کشی گاز در دو روستا، تجهیز و تکمیل سالن ورزشی، روشنایی بلوار بسیج، تأمین پزشک برای درمانگاه و تعیین وضعیت مدارس بخش فردوس را از مهم ترین برنامه هایی عنوان کرد که باید به سرعت به آن ها رسیدگی شود.

وی اظهار داشت: دوبانده کردن جاده نوق رفسنجان برای توسعه و رفاه منطقه و کاهش خطرات این جاده و هم چنین تکمیل جاده بافق در دستور کار قرار گرفته است.

ملانوری خاطر نشان کرد: طرح انتقال آب نیز از طرح های جامعی است که کل منطقه نوق را در بر می گیرد و برای تکمیل آن ۲۴ میلیارد تومان هزینه نیاز است.

جلسه شورای اداری نوق2

فرماندار رفسنجان از پیشرفت ۵۰ درصدی سالن ورزشی شهر صفاییه خبر داد و گفت: برای تکمیل این پروژه، نزدیک به ۳۰۰ میلیون تومان بودجه نیاز است نیاز است که کمک خیرین منطقه را می طلبد.

برچسب ها:
آب آشامیدنی بخشداری جاده رفسنجان سالن ورزشیم شکلات شورای اداری فردوس فرماندار مردم نوق
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان