حجت الاسلام والمسلمین دهنوی:

با محبت به همسر کانون گرم خانواده را رونق بخشید

  • شناسه خبر: 38811
با محبت به همسر کانون گرم خانواده را رونق بخشید

حجت الاسلام دهنوی در جمع معتکفین مسجد جامع رفسنجان گفت: حضرت زهرا (س) زمینی بودند اما جایگاه آسمانی داشتند، زیرا با رفتار و کردار و منش خود مایه آرامش حضرت امیرالمومنین (ع) و فرزندانش می شد. به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، وی افزود: حضرت زهرا (س) نه تنها ترشرویی و اخم نمی کردند بلکه فضای […]

خانه » آخرین اخبار » با محبت به همسر کانون گرم خانواده را رونق بخشید

حجت الاسلام دهنوی در جمع معتکفین مسجد جامع رفسنجان گفت: حضرت زهرا (س) زمینی بودند اما جایگاه آسمانی داشتند، زیرا با رفتار و کردار و منش خود مایه آرامش حضرت امیرالمومنین (ع) و فرزندانش می شد.

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، وی افزود: حضرت زهرا (س) نه تنها ترشرویی و اخم نمی کردند بلکه فضای خانه را با آرامش خاص آماده می کردند تا امام علی(ع) هنگام ورود به خاته تمام غم و اندوه و فشارهای کاری بیرون از خانه را فراموش کند.

مدرس و کارشناس علوم تربیتی در حوزه علمیه در خصوص یکی از آفت های بزرگ زندگی امروز تصریح کرد: مردان بخاطر سلب آرامش همسرانشان از خانه گریزانند و بدون دلیل در بیرون از خانه سر می برند.

وی یکی از ویژگی های حضرت فاطمه (س) را اقتدار بخشیدن و اطاعت کردن از شوهرش عنوان کرد و گفت: جمله های عاطفی خانم ها به همسرانشان مرد را به آرامش می رساند.

حجت الاسلام دهنوی افزود: مرد علاوه بر نیاز غریزی و فطری نیاز به اقتدار دارد که این حسن را از همسرش دریافت می کند.

کارشناس علوم تربیتی و مشاور در صدا وسیما خاطر نشان کرد: خانم ها بواسطه عاطفه و محبت به همسرانشان می توانند کانون گرم خانواده را رونق بخشند.

وی در پایان گفت: کتاب گلبرگ زندگی برای دختران مجرد، کتاب گلبرگ زندگی۲ برای خانم ها در دوران عقد و کتاب گلبرگ زندگی۳ برای تمامی خانم ها در هر مقطعی از زندگی که هستند در شناسایی تفاوت های بین زنان و مردان، به علاقمندان کمک می کند.

برچسب ها:
اعتکاف حجت الاسلام دهنوی خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان