سفیر ایران در مالزی: در کشورهای اروپایی تعطیلی رسانه برای عدم آگاهی مردم است

  • شناسه خبر: 3845
سفیر ایران در مالزی: در کشورهای اروپایی تعطیلی رسانه برای عدم آگاهی مردم است

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  “بوتیا نیوز” دکتر محمد مهدی زاهدی در گفت و گو با خبرنگار بوتیا نیوز” اظهار داشت: بحث ممنوع شدن پخش ماهواره ای شبکه پرس تی وی از طر یق یکی از ماهواره های اروپایی را باید در همان چارچوب ضدیت و ترس دشمنان از گسترش آگاهی مردم جهان دانست. زاهدی […]

خانه » سیاسی » سفیر ایران در مالزی: در کشورهای اروپایی تعطیلی رسانه برای عدم آگاهی مردم است

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  “بوتیا نیوز” دکتر محمد مهدی زاهدی در گفت و گو با خبرنگار بوتیا نیوز” اظهار داشت: بحث ممنوع شدن پخش ماهواره ای شبکه پرس تی وی از طر یق یکی از ماهواره های اروپایی را باید در همان چارچوب ضدیت و ترس دشمنان از گسترش آگاهی مردم جهان دانست.

زاهدی افزود: اگر به خاطر داشته باشید چند ماه قبل نیز دفتر این شبکه در انگلستان به دستور مقامات آن کشور تعطیل شد و این دقیقا نشان دهنده آن است که آنها برخلاف ادعایشان در آزادی بیان و حقوق بشر به این مفاهیم تا زمانی اعتقاد دارند که بر خلاف منافعشان نباشد.

وی گفت: چنانچه رسانه ای از خطوط قرمز ترسیم شده آنها که همان حفط منافع استکباریشان میباشد عبور کند بدون شک باآنها به شیوه های مختلف برخورد خواهند کرد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در مالزی عنوان کرد: البته در کشورهای اروپایی راههای مختلفی برای جلوگیری از آگاهی های عمومی وجود دارد که یکی از آنها تعطیلی رسانه است و روشهای بسیار زیاد دیگری نیز در این راستا انجام می دهند که به هر حال مردم از آنچه را که خوشایند آنان نیست مطلع نشوند.

زاهدی اذعان داشت: آنها بعد از تعطیلی پرس تی وی در انگلستان مشاهده کردند که این اقدام آنها برای جلوگیری از روشنگری های انجام شده از سوی شبکه کافی نیست لذا اقدام بعدی آنها برای جلوگیری از پخش آن در سراسر اروپا بود که آنرا نیز به انجام رساند تا به خیال خود این چند رسانه محدود مستقل در سطح بین المللی را نیز کنترل نموده و مافیای خبر رسانی در جهان را همچنان در دست خود داشته باشند اما خوشبختانه با شکست روبرو شده اند.

نماینده منتخب مردم کرمان و راور در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: به نظرم جوانان ایران ثابت کرده اند که در عرصه های مختلف از جمله عرصه های علمی و تکنولوژی در دنیا سرآمدند و فکر می کنم که آنها راه های لازم برای ادامه فعالیت های خود را پیدا خواهند نمود.

زاهدی اظهار داشت: هیچ چیزی در دنیا نمی تواند مانع توسعه و رشد و شکوفایی ایران اسلامی شود و این امری است که دنیا به آن علم پیدا کرده است که با این ملت چز با روش منظق نمیتوان برخورد کرد.

برچسب ها:
سفیر ایران در مالزی: در كشورهاي اروپايي تعطیلی رسانه برای عدم آگاهی مردم است
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان