در حاشیه همایش دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستاها مطرح شد:

ناگفته های خبرنگاران به رئیس شورای شهرستان رفسنجان

  • شناسه خبر: 37915
ناگفته های خبرنگاران به رئیس شورای شهرستان رفسنجان

بیان یکسری معضلات در شهر و اقدامات اندک در رفع آنها، واکنش خبرنگاران در مقابل این پاسخ صفریان بود. به گزارش “خانه خشتی”، مجید صفریان رئیس شورای شهرستان رفسنجان در حاشیه همایش دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستاها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قرار بر آن شده است تا همه دست به دست دهند […]

خانه » آخرین اخبار » ناگفته های خبرنگاران به رئیس شورای شهرستان رفسنجان

بیان یکسری معضلات در شهر و اقدامات اندک در رفع آنها، واکنش خبرنگاران در مقابل این پاسخ صفریان بود.

به گزارش “خانه خشتی”، مجید صفریان رئیس شورای شهرستان رفسنجان در حاشیه همایش دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستاها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قرار بر آن شده است تا همه دست به دست دهند و به دور از هرگونه اختلاف و جناحی برای ساختن شهرستان تلاش کنند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که اشاره به یکی از بندهای قانون شورای اسلامی مبنی بر خروج افراد از سمت گذشته به واسطه ی کسب سمت جدید در شورا و دهیاری و مشاهده خلاف این قانون در شهرستان، تصریح کرد: در این زمینه یک مورد خاص وجود داشته است که پس از مطرح شدن در جلسه شورای شهرستان مدارکی دال بر اینکه این فرد قبل از برگزاری انتخابات از کارش انصراف داده است وجود دارد.

صفریان در واکنش به صحبت خبرنگار دیگری که به تبصره یک قانون شوراها مبنی بر عدم انعقاد قرارداد از سوی شهرداری و دهیاری ها با بستگان درجه یک اعضای شورای شهر اشاره کرد، بیان داشت: این قانون در جلسات شورای شهرستان در نظر گرفته شده است و اگر این عقد قرارداد برای افرادی صادق باشد به سبب توانمندی و برخورداری آنان از امکانات وسیع  و عملکرد مناسب آنان بوده است.

بیان یکسری معضلات در شهر و اقدامات اندک در رفع آنها، واکنش خبرنگاران در مقابل این پاسخ صفریان بود.

صفریان بهترین راه حل برای یک خبرنگار را حضور در محل معضل و درخواست از مسئولین برای رفع آن مشکل دانست.

صفریان در لابه لای صحبتش عده ای از خبرنگاران را جناحی خواند که با این پاسخ روبه رو شد: سوالاتی که مطرح میگردد تنها ابهاماتی است که برای مخاطبان ایجاد شده است نه دفاع از جناح یا گروه خاص.

برچسب ها:
ناگفته های خبرنگاران به رئیس شورای شهرستان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان