به بهانه ی روز مادر:

سکوت مادر سال هاست ادامه دارد …

  • شناسه خبر: 37226
سکوت مادر سال هاست ادامه دارد …

تسلا بخش دل همه مادران شهدا یادآوری و بیان خاطرات فرزندانشان است، باشد تا با حفظ انقلابمان سهمی در پاسداری از خون آن ها داشته باشیم. به گزارش خانه خشتی، مادر شهیدان اسماعیلی پور که در همه دوران جبهه دلتنگی هایش را به صحرا برده بود، با نهایت بغضی که در گلو داشت، لبخند به […]

خانه » آخرین اخبار » سکوت مادر سال هاست ادامه دارد …

تسلا بخش دل همه مادران شهدا یادآوری و بیان خاطرات فرزندانشان است، باشد تا با حفظ انقلابمان سهمی در پاسداری از خون آن ها داشته باشیم.

به گزارش خانه خشتی، مادر شهیدان اسماعیلی پور که در همه دوران جبهه دلتنگی هایش را به صحرا برده بود، با نهایت بغضی که در گلو داشت، لبخند به لب می زد و پدر این بار از خاطرات شهدا صحبت کرد و از اعلام زمان شهادت محمود توسط خودش برایمان تعریف کرد.

«مهدی» نامی بود که شهید محمود اسماعیلی پور قبل از آخرین سفرش به جبهه نبرد، برای فرزندش انتخاب کرده بود.

سکوت طولانی مادر و خطوط نقش بسته بر روی چهره اش نشان از تحمل فراق فرزندانش داشت؛ شهیدان والا مقامی که به راستی افتخار آفریدند.

دین داری احمد و معرفتش به امام (ره)، پس از سال ها از ذهن پدر پاک نشده بود و هنوز به وجود این خصلت ها در فرزندش افتخار می کرد و پاکی و خدایی بودن فرزندانش را دلیل شهادتشان می دانست.

بیشتر دقت کنیم …

تسلا بخش دل همه مادران شهدا یادآوری و بیان خاطرات فرزندانشان است، باشد تا با حفظ انقلابمان سهمی در پاسداری از خون آن ها داشته باشیم.

برچسب ها:
شهیدا اسماعیلی پور فسنجان مادر شهیدر نوق
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان