پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

باخت بانوان والیبالیست مقابل نفت

به گزارش خانه خشتی؛ تیم والیبال بانوان صنعت مس رفسنجان عصر امروز به مصاف تیم نفت امیدیه رفت که این دیدار با نتیجه ۳ بر ۱ به سود نفت یافت.

نفتی‌ها ست‌های اول و دوم را با نتایج 25 بر 16 و 25 بر 14 به سود خود پایان بردند، در ست سوم 25 بر 19 مس رفسنجان پیروز شد، اما در ست چهارم نفت با پیروزی 25 بر 16 به پیروزی رسید.

خبر از: سعیده باقری

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل