با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان؛

خرمای اسرائیل تحریم شد

  • شناسه خبر: 21929
خرمای اسرائیل تحریم شد

جامعه مسلمانان انگلیس، در اعتراض به برنامه‌ شهرک‌سازی رژیم اسرائیل، تحریم خرماهای اسرائیلی را در ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار داده است. به گزارش خانه خشتی، جامعه مسلمانان انگلیس، در اعتراض به برنامه‌ شهرک‌سازی رژیم اسرائیل، تحریم خرماهای اسرائیلی را در ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار داده است. نزدیک به نیمی […]

خانه » آخرین اخبار » خرمای اسرائیل تحریم شد

جامعه مسلمانان انگلیس، در اعتراض به برنامه‌ شهرک‌سازی رژیم اسرائیل، تحریم خرماهای اسرائیلی را در ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار داده است.

به گزارش خانه خشتی، جامعه مسلمانان انگلیس، در اعتراض به برنامه‌ شهرک‌سازی رژیم اسرائیل، تحریم خرماهای اسرائیلی را در ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار داده است.

نزدیک به نیمی از شهرک‌های بنا شده در اراضی اشغالی «دره اردن» به کشت و پرورش خرما که سودآوردترین محصول آنهاست و در عرصه اقتصادی این مناطق نقش مهمی ایفا می‌کند، مشغول هستند.

انجمن مسلمانان انگلیس (MAB) اعلام کرد، این انجمن قصد دارد در اعتراض به سیاست توسعه شهرک‌سازی رژیم اشغالگر در اراضی اشغالی فلسطین یک روز را به عنوان «روز ملی اقدام» اعلام کند. این انجمن در بیانیه‌ای اعلام کرد، «قصد داریم با اعلام روز ملی اقدام، توجه تمامی افراد را به بررسی برچسب و تحریم خرماهای اسرائیلی جلب کنیم.»

منبع:دانا

برچسب ها:
تحریم تحریم اسرائیل خرمای اسرائیل تحریم شد شهرک های اسرائیل
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان