امام جمعه رفسنجان:
انتخابات باید فصل تبیین باشد نه تخریب / حضور در انتخابات تکمیل کننده حماسه تشییع شهدای خدمت است

  • شناسه خبر: 214698
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>امام جمعه رفسنجان:</span><br/>انتخابات باید فصل تبیین باشد نه تخریب / حضور در انتخابات تکمیل کننده حماسه تشییع شهدای خدمت است

امام جمعه رفسنجان بر حضور مردم در انتخابات و انتخاب اصلح تاکید کرد و گفت: حماسه‌ حضور و انتخاب اصلح تکمیل کننده‌ حماسه حضور مردم در تشییع شهدای خدمت است.

خانه » آخرین اخبار » انتخابات باید فصل تبیین باشد نه تخریب / حضور در انتخابات تکمیل کننده حماسه تشییع شهدای خدمت است

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت همگان به تقوی الهی با تسلیت سالروز شهادت امام جواد (ع) با تاکید بر توصیه های این امام بزرگوار بر همنشینی با افراد و تاثیر آنها در رفتار و کردار، اظهار کرد: باید مراقبت کنید که پای صحبت چه کسی می نشینید؛ اگر همنشین کسی هستید که از که از خدا می گوید شما درحال عبادت هستید، اما اگر از شیطان می گوید شما در حقیقت شیطان را عبادت کرده اید و مراقبت صحبت هایی که در فضای مجازی و رسانه ها می شود باشیم.
امام جمعه رفسنجان با تبریک فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت زهرا سلام الله علیهما و روز ازدواج و با اشاره به اینکه در دین مبین اسلام به زدواج به هنگام، آسان و کفو بودن سفارش شده است، تصریح کرد: مسئله ازدواج امری جدی است باید این امر آسان و به موقع انجام گیرد. سخت گیری ها و تجملات باعث تاخیر در ازدواج می شود و آنجا که هم کفو بودن ازدواج ها رعایت نمی شود زمینه طلاق صورت می گیرد.
وی با اشاره به عروج ناگهانی رئیس جمهور شهید و انتخابات پیش رو، تصریح کرد: فصل انتخابات باید فصل مسابقه در بیان برنامه ها،اهداف، بیان مشکلات و ارائه راه حل ها و تدبیرها باشد.
حجت الاسلام عسکری ادامه داد: انتخابات باید فصل تبیین باشد نه تخریب؛ بعضی ها به جای بیان مشکلات و راه های برون رفت از مشکلات راه تخریب را در پیش رو می گیرند.
وی بیان کرد: در تبیین، خدمات و کارهای انجام شده بیان می‌شود، کارهای زمین مانده و دارای اولویت مطرح می شود و به جامعه امید داده شود اما در فضای تخریب کارهای انجام شده نادیده گرفته می‌شود بلکه به تعبیر رهبر آن کارها زشت جلوه داده می شود و باعث ناامیدی در مردم می شود به جای ارائه راهکار هم خود را تخریب می کنند و هم دیگران را تخریب می نمایند.
خطیب نماز جمعه رفسنجان عنوان کرد: کسی که دنبال تخریب دیگران است قطعا صلاحیت ریاست جمهوری را ندارد. کسی که نتواند زبان و قلمش را مدیریت و کنترل کند چگونه می خواهد کشور را اداره کند؟ مراقبت از خود یک اصل است. نامزد ریاست جمهوری با تفکر و اندیشه ورود کند و برنامه های خود را ارائه دهد.
وی با بیان اینکه حدود ۸۱ نفر از اندیشه ها و سلایق مختلف سیاسی دورن نظام نامزد انتخابات شده اند، گفت: از یک منظر که برخی ادای تکلیف کرده اند و در انتخابات ریاست جمهوری نامزد شده اند نقطه ی امید است، امید است که این اعلام حضور بدلیل خودباوری باشد نه از روی خود شیفتگی. اگر این امر از خودباوری باشد پسندیده است.
امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه مردم رئیس جمهوری می خواهند که مردمی باشد، گفت: شهید جمهور کار را برای جانشین خودش سخت کرده که امیدواریم در یک فضای رقابتی سالم بهترین فرد برای مردم معرفی و انتخاب شود.
وی با اشاره به حماسه حضور مردم در انتخابات و انتخاب اصلح، ادامه داد: حماسه‌ای حضور و انتخاب اصلح تکمیل کننده‌ ی حماسه حضور مردم در تشییع شهدای خدمت است. امید است مردم با درایت و بصیرت فرد مورد نظر را انتخاب و با حضور باشکوه در انتخابات تکمیل کننده حماسه شهدای خدمت باشند.
خطیب نماز جمعه رفسنجان در پایان از فرمانده نیروی انتظامی و مجموعه نیروی انتظامی شهرستان به واسطه اجرا شدن طرح نور مبنی بر رعایت حکم شرعی و قانونی حجاب و پوشش اسلامی و جلوگیری از بعضی ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی تقدیر و تشکر نمودند.
انتهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان انتخابات حجت الاسلام عسکری خطبه ها نماز جمعه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان