امام جمعه رفسنجان:
بینش جهانی و آینده‌نگری از شاخص‌های برجسته امام راحل بود

  • شناسه خبر: 214622
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>امام جمعه رفسنجان:</span><br/>بینش جهانی و آینده‌نگری از شاخص‌های برجسته امام راحل بود

امام جمعه رفسنجان گفت: یکی از آرمان های مقدس و بسیار ارزشمند حضرت امام راحل که هر چه بیشتر به جلو می رویم صدق و حقانیت آن در جامعه احساس می شود؛ مسئله مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم در منطقه خاورمیانه است.

خانه » سیاسی » بینش جهانی و آینده‌نگری از شاخص‌های برجسته امام راحل بود

حجت الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان در گفتگو با خبرنگار خانه‌خشتی به مناسبت سالروز رحل حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار کرد: حیات مقدس حضرت امام خمینی (ره) از جهات مختلف؛ ابعاد علمی، اجتهاد، نگرش علمی، مسائل اخلاقی، منش و سبک زندگی قابل بررسی است.

وی بینش جهانی، آینده نگری و سیاستمداری امام راحل را از شاخص های برجسته ایشان عنوان کرد و گفت: یکی از آرمان های مقدس و بسیار ارزشمند حضرت امام راحل که هر چه بیشتر به جلو می رویم صدق و حقانیت آن در جامعه احساس می شود؛ مسئله مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم در منطقه خاورمیانه است.
حجت الاسلام عسکری تصریح کرد: حضرت امام راحل از سال های قبل از تبعید و در آغاز شکل گیری صهیونیسم، خطر صهیونیسم را به عنوان یک خطر برای آینده جهان اسلام و مسلمانان پیش بینی می کردند و امروز اسرائیل به عنوان یک غده سرطانی شده و مسلمانان را از بین می برد و جنایت های این کشور را در کشورهای اسلامی می بینید.

امام جمعه رفسنجان افزود: اسرائیل در مسئله غزه و فلسطین با پشتیبانی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی نسل کشی و جنایت را انجام میدهد و نسبت به همه قوانین بین المللی بی اعتنا است.
وی عنوان کرد: وقتی اسرائیل منشور سازمان بین الملل را در حضور نمایندگان سازمان نادیده می گیرد و نسبت به قوانین سیاسی و حقوقی و بین المللی معتقد نیست این در واقع نشان می دهد امام راحل پیشاپیش ده ها سال قبل چه بینشی داشتند و این موضوع را پییش بینی می کردند.
عسکری گفت: به چنین امام راحلی افتخار می کنیم که حدود ۶۰ سال قبل ما خطر اسرائیل را شناخت و به دنیا اعلام کرد و فریاد زد و به واسطه این مقابله در زمان رژیم شاه به زندان رفت و تبعید شد اما هرگز از مواضعشان دست برنداشتند و در بیدار کردن ملت ها تلاش کردند.
وی ادامه داد: امید است همه ملت های دنیا خطر صهیونیسم را درک کنند در مقابله با این غده سرطانی بلند شود و آن از جغرافیای سیاسی و جهانی حذف نمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
ارتحال امام امام جمعه رفسنجان قدس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان