برگزاری اولین اردیبهشت تئاتر رفسنجان

  • شناسه خبر: 214322
برگزاری اولین اردیبهشت تئاتر رفسنجان

اولین اردیبهشت تئاتر رفسنجان با هدف ایجاد همدلی بین جامعه تئاتر، تولید آثار بیشتر و معرفی این هنر به مخاطبین برگزار شده است.

خانه » فرهنگ و هنر » برگزاری اولین اردیبهشت تئاتر رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ هنر با هنرمندان و هنردوستان همواره زنده مانده و به حیات خود ادامه خواهد داد.

جشن اردیبهشت تئاتر رفسنجان که اولین جشن اردیبهشت در سطح شهرستانی می‌باشد صبح پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت با مسابقه “تک گویی به وقت اردیبهشت” آغاز به کار کرد.

در این مسابقه ۳۰ هنرجو، متون خود را ارسال نموده و ۱۸ نفر موفق شدند آثار تولیدی خود را در موعد مقرر به دبیرخانه اردیبهشت تئاتر رفسنجان برسانند. از ۱۸ اثر، ۱۴ نمایش مونولوگ (تک گویی) به بخش مسابقه راه یافت و آثار خود را در دو قسمت صبح و عصر در مقابل داوران به اجرا رساندند.

تماشای تئاتر برگزیده چهل‌ویکمین جشنواره فجر با نام “اسب قاتلین” برای شرکت کنندگان مسابقه تک گویی به وقت اردیبهشت بلافاصله پس از برگزاری مسابقه انجام شد.

از دیگر بخش های اردیبهشت تئاتر شهرستان رفسنجان کارگاه نمایشنامه نویسی است که امروز ۲۸ اردیبهشت با حضور آقای مهدی بذرافشان برگزار گردید و مورد استقبال اهالی تئاتر قرار گرفت.

اولین اردیبهشت تئاتر شهرستان رفسنجان که به پیشنهاد کارگروه مشورتی تئاتر رفسنجان برنامه ریزه شده با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، شهرداری رفسنجان، شرکت همگامان مس، اتاق بازرگانی شهرستان رفسنجان و کانون پروش فکری، امروز بخش اصلی این مراسم را ساعت ۱۹:۳۰ در خانه حاج آقا علی به پایان خواهد رساند.

 

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان