برپایی کارگاه‌های آموزشی رویداد داستان مصور دفاع مقدس

  • شناسه خبر: 214229
برپایی کارگاه‌های آموزشی رویداد داستان مصور دفاع مقدس

معاون هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان از برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی در جریان رویداد کمیک(داستان مصور) دفاع مقدس استان در رفسنجان خبر داد.

خانه » اجتماعی » برپایی کارگاه‌های آموزشی رویداد داستان مصور دفاع مقدس

به گزارش خانه خشتی؛ ابوذرحسینی نسب اظهار کرد: کارگاه‌های آموزشی تئوری و عملی رویداد آموزشی – تولیدی کمیک(داستان مصور) دفاع مقدس همزمان با شروع رویداد با حضور استاد سیدمصطفی حسینی تصویرگر از ۲۶ اردیبهشت در خانه حاج آقاعلی شروع شده است و تا ظهر روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ادامه دارد.

وی افزود: در کارگاه های تئوری، ویژگی های داستان نویسی کمیک، انواع پنل و استفاده از آن ها در خدمت روایت داستان کمیک، اهمیت تسلط بر پرسپکتیو برای طراح کمیک، جوهرکاری و روش های رنگ آمیزی سریع کمیک به شرکت کنندگان آموزش داده می شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به اینکه هنرجویان در این کارگاه ها با شخصیت ها و سوژه های دفاع مقدس آشنا می شوند، تصریح کرد: با پایان جلسات تئوری، شرکت کنندگان در قالب تیم های سه تا پنج نفره به صورت عملی به اجرای کمیک می پردازند.

رویداد آموزشی – تولیدی «تفحص» به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با مشارکت روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، شهرداری رفسنجان، شرکت همگامان مس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان از ۲۶ تا ۲۸ اردیبهشت در خانه حاج آقاعلی رفسنجان برگزار می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان