دوازدهمین جشنواره رویش در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان آغاز به کارکرد

  • شناسه خبر: 214120
دوازدهمین جشنواره رویش در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان آغاز به کارکرد

دوازدهمین جشنواره رویش و نمایشگاه جنبی درون‌ دانشگاهی آن یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه با حضور رئیس، هیأت رئیسه، جمعی از اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان، ابوالهادی رئیس مرکز شتابدهی شهیدستاری، مرتضوی مشاور فرماندار و سجادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان در سالن شهدای گمنام دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان آغاز به کار کرد.

خانه » علم و فن آوری » دوازدهمین جشنواره رویش در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان آغاز به کارکرد

به گزارش خانه خشتی؛ محمدمهدی حسنی متین معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در حاشیه افتتاح نمایشگاه این جشنواره در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: جشنواره رویش یک جشنواره کشوری است که در دو بخش درون دانشگاهی و ملی برگزار می شود.

وی افزود: در حال حاضر بخش درون دانشگاهی این جشنواره آغاز شده است و نمایشگاه آن از امروز ۲۳ اردیبهشت ماه آغاز و تا سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و زمان بازدید غرفه ها از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر است.

حسنی متین با اشاره به اینکه اختتامیه این جشنواره شامگاه سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود خاطرنشان کرد: در بخش درون دانشگاهی ۲۲ کانون داشتیم که ۱۸ کانون در این جشنواره شرکت کردند و دستاوردهای یکساله خود را به نمایش گذاشته اند.

وی ادامه داد: کانون های برتر در حوزه های مختلف، کانون برتر در حوزه مسوولیت اجتماعی، کانون برتر در حوزه ادبی و هنری، کانون برتر در حوزه دینی و مذهبی و کانون برتر در حوزه فرهنگ و اندیشه از بخش های رقابتی این جشنواره است.

حسنی متین همچنین ﺑﺮگزاری ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎی کاﻧﻮن های ﻓﺮهنگی، داﻧﺸﺠﻮیی در ﺟﺸﻦ روﯾﺶ دانشگاهی، معرفی چهره های موفق کانونی و ﻧﻤﺎیشگاه ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪیﻫﺎ و دﺳﺘﺎوردﻫﺎی کانون ها را از بخش غیررقابتی این جشنواره دانست.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان گفت: در این جشنواره تنوع کانون ها خیلی زیاد است که پس از رقابت، برترین ها به جشنواره کشوری اعزام می شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان