تکریم مقام «معلم» در شهر مس سرچشمه

  • شناسه خبر: 214096
تکریم مقام «معلم» در شهر مس سرچشمه

آیین گرامیداشت «روز معلم» صبح امروز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه در سینما آزادی شهر سرچشمه برگزار و از معلمان و فرهنگیان این شهر تقدیر شد.

خانه » اجتماعی » تکریم مقام «معلم» در شهر مس سرچشمه

به گزارش خانه خشتی؛این مراسم با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان، شورای معاونین این اداره، مدیر آموزش و توسعه شایستگی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، مشاور فرهنگی مجتمع و جمعی از دبیران مدارس و معلمان شهر سرچشمه برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان در این مراسم با گرامیداشت هفته معلم و تبریک ایام دهه کرامت، گفت: تدریس و تعلیم و تربیت چیزی جز عشق و علاقه نیست و اگر این دو نباشد معلم نخواهد بود.

حسین شفیعی با ذکر خاطراتی از دوران مدرسه خود، در ادامه گفت: به همت شورای آموزشی شهر سرچشمه و همکاری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان، شهر مس ان‌شاءالله بهترین مدارس و دبیران را خواهد داشت و وضعیت آموزشی این شهر رشد خواهد کرد.

ابراهیم‌نژاد مدیر آموزش و توسعه شایستگی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان نیز سرمایه انسانی و نیروی جوان را سرمایه اصلی کشور برشمرد و گفت: همه امید ما به نسل آینده‌ای است که فعلاً به امانت نزد معلمان سپرده شده است.

مسئول نمایندگی آموزش و پرورش شهر سرچشمه نیز گفت: در حال حاضر ۲۱ مرکز آموزشی و پرورشی در شهر سرچشمه فعالند که در مجموع در آن‌ها ۱۷۸۰ دانش‌آموز و ۲۳۰ معلم مشغول به آموزش هستند.

مجید قلی‌زاده سطح آموزشی شهر سرچشمه را مطلوب دانست و افزود: سطح آموزشی مقطع دبستان بسیار عالی و متوسطه اول و دوم با توجه به مهاجرت‌هایی که صورت‌ گرفته، اگرچه پایین‌تر است اما مناسب است و اگر آمار دانش‌آموزی بالا برود کادر آموزشی نیز تقویت می‌شود؛ شهر سرچشمه درمجموع سطح آموزشی مناسبی دارد.

مشاور فرهنگی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان نیز با تبریک هفته معلم، گفت: شغل معلمی بی‌شک تداوم راه انبیا و اولیای الهی است. دامنه تعلیم و تربیت گسترده است و علقه و علاقه زیادی بین معلمان و دانش‌آموزان وجود دارد.

حجت‌الاسلام کرمی‌نژاد یادآور شد: اثر و برکت علم نافع و مفید قطعاً تا قیامت باقی خواهد ماند.

این مراسم با اجرای گروه سرود نوجوانان مس وابسته به کانون باقرالعلوم شهر سرچشمه همراه بود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان