امام جمعه رفسنجان:
دلیل اصلی استعفای بنده مبتنی بر جوانگرایی بود / به اصرار مردم در رفسنجان ماندم

  • شناسه خبر: 213673
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>امام جمعه رفسنجان:</span><br/>دلیل اصلی استعفای بنده مبتنی بر جوانگرایی بود / به اصرار  مردم در رفسنجان ماندم

امام جمعه رفسنجان دلیل استعفای خود را اتمام دوره امام جمعگی و روی کار آمدن امام جمعه دیگر بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص جوانگرایی اعلام کرد و گفت: به اصرار و پافشاری مردم پذیرفتم در رفسنجان بمانم.

خانه » آخرین اخبار » دلیل اصلی استعفای بنده مبتنی بر جوانگرایی بود / به اصرار مردم در رفسنجان ماندم

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته با دعوت همگان به تقوی الهی با تبریک روز معلم اظهار کرد: انتخاب سالروز شهادت مطهری به عنوان روز معلم انتخابی معقول و اندیشمندانه است امید است بتوانیم این شهید بزرگوار را الگو و اسوه خودمان قرار دهیم.
امام جمعه رفسنجان افزود: شهید مطهری یک شخصیت اسلام شناس و ملتزم به آموزه های دینی و یک متعهد، وظیفه شناس و تکلیف مدار بود.
وی تصریح کرد: آنچه را که برای دانش آموز و دانشجو شبهه شده وظیفه معلمین و اساتید است که این شبهات را بشناسند و با دلیل و استدلال رفع شبهه نمایند.
عسکری بیان کرد: شهید مطهری دارای روحیه انقلابی و عمل به وظیفه بود با شجاعت در عرصه ها حضور پیدا می کرد و مطالب علمی و بنیادین را مطرح می کرد و به همین دلیل گروه فرقان نتوانستند وی را تحمل کنند و او را به شهادت رساند.
وی با اشاره به راه اندازی جنبش دانشجویی در دانشگاه های آمریکا علیه نسل کشی اسرائیل بر مردم غزه گفت: این حرکت باعث افشا شدن چهره زشت کسانی که مدعی حقوق بشر هستند شده است، دامنه رسوایی اسرائیل و آمریکا هر روز گسترش پیدا می کند امید است این خشم و نفرت جهانی علیه آمریکا و اسرائیل به نابودی این قدرت های ظالم منتهی شود.
خطیب نماز جمعه رفسنجان با تشکر از فراجا در اجرای طرح نور که حرکتی قانونمند در راستای هنجارشکنی ها، بی حجابی ها و کشف حجاب است، گفت: امید است این طرح تداوم داشته باشد و مردم نیز مطالبه گر این طرح بودند و از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی حمایت خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه نادانی ریشه بسیاری از ناهنجاری هاست، ادامه داد: این طرح باید به این مسئله ختم شود که خود فرد اقناع سازی شود که باید حجاب را رعایت نمایند.
عسکری با اشاره به استعفای خودشان که اخیرا رسانه ای شده بود، گفت: بنده ۱۵ آذر سال ۹۸ به عنوان امام جمعه رفسنجان معرفی شدم چند ماه قبل از پایان دوره سه ساله ام استعفای خود را اعلام نمودم و ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ پایان دوره من بود. آقایان کرمان حاضر نشدند استعفای من را به تهران انتقال دهند و خودم در سمیناری که در تهران بود استعفای خودم را تقدیم کردم و جلسه ای برگزار شد و دستور داده شد تا آخر سال ۱۴۰۱ در رفسنجان بمانم.
وی افزود: بعد از سال ۱۴۰۲ نیز دستور دادند که بمانید تا انتخابات نیز برگزار شود، لذا بعد از پایان انتخابات استعفای خود را اعلام کردم و پذیرفته شد؛ بعد از استعفای بنده حرکت هایی صورت گرفت که چرا استعفا؟ شاید برخی بگویند به خاطر بدرفتاری های برخی جریان های سیاسی استعفا داده باشم بنده عرض کنم به جز دولت بنی صدر و مرحوم شهید رجایی با همه دولت ها فعالیت داشتم با هیچ کدام مشکلی نداشتم. متن استعفای خودم مبنی بر جوان گرایی قید شده است تاکنون ۳۹ سال امام جمعگی در کارنامه خود دارم و استعفای من مبتنی بر همین موضوع بود.
خطیب نماز جمعه رفسنجان بیان کرد: با پافشاری مردم و تماس ها تصمیم گرفتم در خدمت مردم رفسنجان باشم از ابراز لطف مردم تشکر می کنم و بنده لایق محبت و بنده نوازی شما مردم نبودم.
انتهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه حجت الاسلام اصغر عسکری خطبه های نماز جمعه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان