پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

تقویم رویدادهای گردشگری رفسنجان تنظیم می‌شود

به گزارش خانه خشتی؛ مجید حجت رئیس دفتر اتاق بازرگانی رفسنجان در جلسه کارگروه گردشگری که با محوریت بررسی و نقد نمایشگاه گردشگری تهران و برنامه ریزی جهت اهداف در سال جدید در جمع فعالین این حوزه گفت: یکی از مهمترین اقدامات در جهت پیشبرد اهداف و تسهیل در روند برنامه ریزی، تنظیم تقویم رویدادهای گردشگری و رفسنجان شناسی می باشد.

وی افزود: ما با حضور در نمایشگاه گردشگری تهران به نحوی توانستیم رفسنجان را به کشور در حوزه گردشگری معرفی کنیم و پتانسیل های این شهرستان را در معرض نمایش قرار دهیم.

مجید حجت با بیان اینکه پتانسیل های بالایی در زمینه فرهنگ‌و هنر داریم و از هنرمندان با استعدادی در شهرستان برخوردار هستیم، عنوان کرد: جامعه هنری شهرستان پای کار بیاید و هنرمندان با استفاده از ظرفیت ها و توانایی های خود آثاری را با موضوع معرفی رفسنجان تولید کنند ما نیز با رایزنی هایی در اتاق ایران مکانی را برایشان فراهم خواهیم کرد تا نمایشگاهی برپا شود و هنرمندان به معرفی رفسنجان بپردازند.

وی با اشاره به اینکه رفسنجان سرشار از معادن غنی مس و زمین های حاصلخیز پسته می باشد وهمچنین اتاق رفسنجان دبیرخانه دایمی جشنواره ملی پسته را برعهده دارد، مطرح کرد: با توجه به اینکه هر ساله ما برداشت پسته را داریم و جزئی از فرهنگ رفسنجان محسوب می شود و در کنار آن معادن غنی مس را داریم یک روز را باتوجه به این موضوعات به عنوان یک رویداد ملی در هر حوزه نام گذاری و ثبت شود که در تقویم ماندگار ماند.

حجت در پایان با اشاره به رویداد کرمان آیدکس گفت: رویداد بزرگ کرمان آیدکس از ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد سعی داریم دو پنل برای شهرستان رفسنجان فراهم کنیم تا در این رویداد حضور داشته باشیم و با توجه به پتانسیل های بالای رفسنجان بتوانیم جذب سرمایه گذار کنیم.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل