جهت گیری برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان در زمینه تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  • شناسه خبر: 213380
جهت گیری برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان در زمینه  تحقق شعار سال ۱۴۰۳

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان از جهت‌گیری این دانشگاه در زمینه تحقق اهداف شعار سال خبرداد.

خانه » علم و فن آوری » جهت گیری برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان در زمینه تحقق شعار سال ۱۴۰۳

به گزارش خانه خشتی؛ حسینی پور معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان گفت:همانطور که مستحضر هستید مقام معظم رهبری امسال را سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کرده‌اند، در واقع تأکید مجدد ایشان بر مسائل اقتصادی که برای چندمین سال متوالی صورت گرفته است، نشان از اهمیت این مسائل در جامعه کنونی ایران دارد‌. 

حسینی‌پور بیان کرد: از سوی دیگر بحث مشارکت مردم در این نامگذاری اهمیت حضور مردم و همراهی آنها در زمینه دستیابی به رشد و توسعه اقتصادی را نمایان می‌سازد.

وی ایراد کرد: به طور کلی می‌توان گفت که برای رسیدن به الگوی توسعه مطلوب یا استفاده صحیح از منابع و فرصت‌ها و توزیع عادلانه آنها، مشارکت مردم به عنوان عامل اصلی و محوری به شمار می‌رود که تلفیق و ترکیب عناصر اصلی در جریان توسعه و به فعلیت درآوردن آنها را بر عهده دارد. 

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان افزود: بر این اساس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان و حوزه معاونت علمی در سال ۱۴۰۳ تمامی سعی و تلاش خود را در خصوص تحقق بخشیدن به شعار سال خواهد داشت. به طوری که با دنبال کردن طرح‌ها و برنامه‌های مختلف در زمینه‌های پژوهشی و آموزشی، زمینه حضور و مشارکت عموم مردم و همچنین دانشجویان گرامی به عنوان بخشی از جامعه در عرصه‌های علمی که می‌تواند زمینه ساز رشد تولید کالا و خدمات در جامعه شود را دنبال می‌نماید. 

حسینی پور تصریح کرد: از جمله این برنامه‌ها که در سال ۱۴۰۳ اجرا خواهد شد، می‌توان به برگزاری چندین رویداد استارتاپی در زمینه‌های مختلف، نشست‌ها، سخنرانی‌ها و نمایشگاه‌های مختلفی با جهت‌گیری تحقق شعار سال اشاره نمود.

وی گفت: همچنین علاوه بر این با توجه به انعقاد تفاهمنامه‌های مختلف با حوزه‌های صنعتی، سعی خواهد شد رساله‌ها و پایان‌نامه‌های تعریف شده را در جهت رشد تولید کالا و خدمات هدایت نموده و با گسترش طرح پویش، زمینه مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های تولیدی را فراهم نماییم. 

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان در پایان تاکید کرد: امید است بتوانیم با برگزاری برنامه‌های تعریف شده، گام موثری در راستای افزایش مشارکت عمومی و بسترسازی برای رشد تولید در جامعه برداریم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان