پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

قطعنامه‌های سازمان ملل برای آتش‌بس در واقع مرگ آن است

امام جمعه رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: رژیم صهیونیستی به هیچ یک از قوانین جهانی تمکین نمی‌کند، سازمان ملل قطعنامه برای آتش‌بس صادر کرد اما اسرئیل نپذیرفت، در واقع سازمان ملل مرگ و نابودی خودش را امضا کرد.

وی افزود: ۷۶ سال است که مردم فلسطین آواره شدند، حقوق بشر کجا رفته است، کشورهای عربی هم سرشان به لاک خودشان است.

 

عسکری گفت: با شکست‌های میدانی آمریکا و اسرائیل در منطقه در مقابل شش ماه با مجموعه‌ای که هیچ ارتش و نیروی نظامی ندارد، دنبال انحراف افکار عمومی هستند.

 

وی تصریح کرد: جنایت در مسکو، حمله به کنسول‌گری ایران در سوریه و شهادت سیزده نفر و حمله در چابهار و راسک برای منحرف کردن اذهان مردم بود.

 

خطیب جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: امروز در سراسر ایران اسلامی مردم با شعور و شور در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند، به تعبیر قرآن کریم دشمن با دست خودش خانه‌هایش را خراب می‌کند و خود را در دنیا منفور می کنند.

 

وی در پایان بیان کرد: توسط شهرداری رفسنجان اقدامات ارزشمندی در سطح شهر صورت گرفته که جای تشکر دارد، در عین حال کارهای انجام نشده ای هم وجود دارد.

 

امام جمعه رفسنجان گفت: چهارشنبه با احتمال زیاد عید فطر است، نماز عید در مقابل مصلی اقامه می شود و زکات فطریه هم توسط کمیته امداد جمع آوری می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: امسال بنا داریم بخشی از زکات فطره را برای آزادی زندانیان غیرعمد اختصاص دهیم تا برای سومین سال متوالی زندانی مالی در زندان رفسنجان نداشته باشیم.

 

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل