امام جمعه رفسنجان:
نقش مردم در عرصه‌ها معجزه می‌کند

  • شناسه خبر: 212735
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>امام جمعه رفسنجان:</span><br/>نقش مردم در عرصه‌ها معجزه می‌کند

امام جمعه رفسنجان گفت: نقش مردم در عرصه‌ها معجزه می‌کند، مردم همه‌جا پای کار بودند و امسال هم مردم برای تولید به صحنه آیند و در حل مشکل اقتصاد کشور گام بردارند.

خانه » فرهنگی مذهبی » نقش مردم در عرصه‌ها معجزه می‌کند

به گزارش خانه خشتی؛ حجت‌الاسلام اصغر عسکری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر رفسنجان اظهار کرد: تقوای الهی مهمترین محصول روزه و اندوخته‌ای برای دنیا و آخرت است.

وی با اشاره به اهمیت شب‌های قدر بیان کرد: دعای دسته‌جمعی به اجابت نزدیک‌تر است، تفکر و بازبینی پرونده زندگی خود یکی از مهم‌ترین اعمال در شب قدر است.
عسکری شکرگزاری بر نعمت‌ها و دعا و عمل برای رسیدن به خواسته‌ها را از دیگر اعمال شب قدر برشمرد و افزود: توبه و برگشت از انحرافات در زندگی راه رستگاری است که در شب قدر صورت گیرد.
وی با اشاره به شعار سال جدید با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» بیان کرد: مهمترین مشکل امروز مردم اقتصاد و تورم است و این مهم مدنظر رهبر انقلاب نیز است.
عسکری گفت: درمان این درد را رهبر انقلاب جهش تولید با مشارکت مردم دانستند.
وی خاطر نشان کرد: دهه نود دهه موفقی نبود، تحریم‌های همه‌جانبه، پدیده شوم کرونا و کاهش قیمت و صادرات نفت از جمله عوامل آن بود، اما بخش مهم برمیگردد به اقتصاد دولتی وابسته به نفت و دلار.
خطیب جمعه رفسنجان یادآور شد: به جای تصدی‌گری دولت مشارکت مردم باید جایگزین شود، دولت زیر ساخت را فراهم نماید، سرمایه‌گذاران کار اقتصادی انجام دهند، بانک‌ها با استفاده از اندوخته‌های مردم چرخه تولید به راه اندازد.
وی تصریح کرد: نقش مردم در عرصه‌ها معجزه می‌کند، مردم پای کار بودند و الان هم مردم برای تولید به صحنه آیند و در حل مشکل اقتصاد کشور گام بردارند.
امام جمعه رفسنجان گفت: اقتصاد کشور روبه رشد است، اقدامات قابل تأملی صورت گرفته اما برای رونق اقتصادی کافی نبوده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: قریب به شش ماه از طوفان‌الاقصی و خیزش مردم مظلوم فلسطین میگذرد، آمریکا و اسرائیل هر اقدام که در توانشان بود انجام دادند اما در همه عرصه‌ها شکست خوردند.
حجت‌الاسلام عسکری خاطر نشان کرد: تبلیغات رسانه‌های بر میلیارد هزار دلار آمریکایی و نیروهای نظامی پیروز شد و صدای مظلومیت مردم غزه به دنیا رسید، شهدای مظلوم غزه این تکلیف را ایجاد می‌کند که ما هم در بیان حقایق باید جهاد تبیین داشته باشیم.
وی در پایان یادآور شد: در روز سیزدهم فروردین که مصادف با بیست و سوم ماه مبارک رمضان است مراقبت کنیم حرمت شهادت حضرت علی (ع) و روزه نگه‌داشته شود و مرتکب فعل حرامی نشوم.
انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان