دعوت دفتر هم اندیشی استادان و نخبگان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ولی عصر(عج)به مشارکت در انتخابات۱۱اسفند

  • شناسه خبر: 211387
دعوت دفتر هم اندیشی استادان و نخبگان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ولی عصر(عج)به مشارکت در انتخابات۱۱اسفند

با گذشت بیش از چهل و پنج سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نگاه به رخدادهای تاریخی گذشته نشان می دهد با وجود همه فراز و نشیب ها، سختی ها و کارشکنی های داخلی و خارجی، مسیر اصلی بسیاری از آرمان های انقلاب با بصیرت همان ملت و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال طی شدن است.

خانه » آخرین اخبار » دعوت دفتر هم اندیشی استادان و نخبگان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ولی عصر(عج)به مشارکت در انتخابات۱۱اسفند

وَ أَن لَوِ استَقاموا عَلَى الطَّریقَهِ لَأَسقَیناهُم ماءً غَدَقًا (سوره جن، آیه ۱۶)

به گزارش خانه خشتی؛ با گذشت بیش از چهل و پنج سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نگاه به رخدادهای تاریخی گذشته نشان می دهد با وجود همه فراز و نشیب ها، سختی ها و کارشکنی های داخلی و خارجی، مسیر اصلی بسیاری از آرمان های انقلاب با بصیرت همان ملت و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال طی شدن است.

 

آنچه که امروزه نقش اساسی در درمان کاستی ها و مشکلات فعلی و بازگشت سریع تر به برخی آرمان های انقلاب دارد، نقش موثر و پررنگ و هوشمندانه مردم در انتخابات های مختلف و مهر تایید بر تداوم خدمات افراد شایسته و کاردان و قرار دادن افرادی در مجلس شورای اسلامی است که سابقه فعالیت های آنها دلبستگی به آرمان ها و خدمت خالصانه و صادقانه را تداعی می کند.

 

بدون تردید برای عبور قدرتمندانه از مسیرهای پر پیچ و خم و پیچ های تاریخی و مواجهه با دشمنی ها، حماسه سرنوشت ساز حضور و نمایش جمهوریت نظام سرافراز جمهوری اسلامی ایران و تجلی این اراده بزرگ می تواند به بهبود و اصلاح بزرگ و اثرگذاری منجر شود که نقش اساسی حداقل در چهار سال آتی داشته باشد.

به گواهی تاریخ و تجربه گذشته چنین تغییرات اساسی بستگی تام به حضور ملت در صحنه های مختلف سیاسی اجتماعی و پیگیری مطالبات بوده است و تنها در این صورت است که طعم شیرین تصمیمات ارزشمند و درست از سیاست های کلان نظام اسلامی تا زندگی مردم حس شده است.

بر این اساس دفتر هم اندیشی استادان و نخبگان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ولی عصر(عج)از عموم مردم بویژه جامعه بزرگ دانشگاهیان برای شرکت در این تحول خردمندانه و خلق حماسه سرنوشت ساز انتخابات۱۱ اسفند و تعیین نمایندگان دلسوز و کارآمد در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دعوت به عمل می آورد.

شک نیست آینده درخشان این مرز و بوم و تعالی کشور پرافتخار ایران در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی به دستان توانای مردم عزیز بویژه جوانان ضمانت خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان