یادداشت:
لزوم تشکیل کمیته رفع بحران باشگاه مس رفسنجان

  • شناسه خبر: 210841
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>یادداشت:</span><br/>لزوم تشکیل کمیته رفع بحران باشگاه مس رفسنجان

بحران مالی باشگاه صنعت مس رفسنجان و وضعیت نامشخص هیات مدیره هر روز وضعیت پیچیده‌تری پیدا می‌کند و تهدیدی جدی برای ادامه حضور تیم محبوب مردم رفسنجان در مسابقات به شمار می‌رود.

خانه » آخرین اخبار » لزوم تشکیل کمیته رفع بحران باشگاه مس رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ تیم مس رفسنجان نمادی از هویت ورزشی و فرهنگی شهر رفسنجان و سکوی پرتابی به سوی ورزش قهرمانی به حساب می‌آید.

حضور این تیم در لیگ برتر نه تنها منافع اقتصادی برای شهر به همراه دارد، بلکه به عنوان منبعی از امید آفرینی و افتخار برای شهروندان رفسنجانی نیز عمل می‌کند.

در سال های گذشته بیش از هزار میلیارد صرف آماده سازی زیر ساخت حضور این تیم در لیگ برتر شده است که مجموعه ورزشی شهدای صنعت مس قسمتی از آن است که با سقوط مس رفسنجان به لیگ دسته یک کارایی خود را از دست می دهد و تبدیل به متروکه ای خواهد شد.

بنابراین، ضروری است که مسئولین شهرستان رفسنجان دست در دست هم دهند تا از این میراث فرهنگی و ورزشی حفاظت کنند.

 

با توجه به اهمیت این مسئله، پیشنهاد می‌شود کمیته‌ای متشکل از تمامی مسئولین محترم محلی رفسنجان از جمله فرمانداری ، امام جمعه، نماینده مجلس، دادستانی، شورای شهر و کمیته ورزش و جوانان به منظور رفع بحران مالی باشگاه صنعت مس رفسنجان و مطالبه در جهت انتخاب هیات مدیره بومی تشکیل شود.

 

این کمیته باید به سرعت و با جدیت تمامی گزینه‌های ممکن برای حمایت مالی و معنوی از تیم را بررسی کند تا اطمینان حاصل شود که تیم مس رفسنجان می‌تواند با قدرت و شایستگی در لیگ برتر و سایر رقابت‌ها حضور یابد.

مسئولیت شهری رفسنجان باید در کنار مردم رفسنجان هوادار تیم نارنجی پوش لیگ برتر ایران باشند.

حمایت از این تیم، حمایت از هویت فرهنگی و اجتماعی رفسنجان است و می‌تواند نقش مهمی در تقویت گردشگری و روحیه جامعه داشته باشد.

 

انتهای خبر/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان