پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

فرصت ۳ ماهه به بانک‌ها؛
بانک‌ها نباید واحدهای تولیدی تحت تملک را تعطیل کنند

به گزارش خانه خشتی؛ محمدباقر آقاعلیخانی در ستاد رفع موانع تولید که درمحل سالن اجتماعات فرمانداری با حضور مسئولان و صنعتگران شهرستان برگزار شد بیان کرد: پتانسیل علمی رفسنجان بالاست و باید از این بدنه در حوزه تولید و رفع مشکلات آن استفاده کرد.

وی افزود: ۲۰۹ مشکل در حوزه تولید کشور اعم از کشاورزی، صمت، نفت، نیرو، بهداشت و غیره را استخراج شده و برای هر کدام از این حوزه‌ها در هر موضوعی از جمله مواد اولیه تا بازار فروش ورود کردیم و راهکار وجود دارد.

آقاعلیخانی با اشاره به اینکه مصوبات ستاد تسهیل کشور لازم الاجراست تصریح کرد: نامه ویژه این امر مهم نیز از سوی دادستان کل کشور به دادستان‌های شهرستان‌ها ابلاغ شده است.

وی خاطرنشان کرد: تا یک ماه آینده موانع بر سر مسیر واحدهای صنعتی رفسنجان حل می شود و این بروکراسی‌های طولانی و چرخش بیهوده در سیستم ها ایجاد شده که باید ساماندهی شوند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به دستگاه‌های نظارتی هم اعلام کردیم که با بازدید از واحدهای تولیدی به مشکلات موجود در آن‌ها پی‌ببرند و در گشایش مسیله کمک کنند لذا باید مسیر را باز کنیم و فضا را به سمت اتفاقات خوب سوق دهیم.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور گفت: برای حل مشکلات طرح‌هایی که موجود هستند تلاش کنیم و طرح‌های جدید هم نیاز به توجیه اقتصادی دارند تا اجرا شوند.

 

انتهای خبر/

خروج از نسخه موبایل