اجتماع مردمی حماسه ۹ دی در رفسنجان برگزار شد

  • شناسه خبر: 209607
اجتماع مردمی حماسه ۹ دی در رفسنجان برگزار شد

اجتماع بزرگ مردمی به‌ مناسبت نهم دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت صبح امروز در مسجد جامع رفسنجان برگزار شد.

خانه » سیاسی » اجتماع مردمی حماسه ۹ دی در رفسنجان برگزار شد

به گزارش خانه‌خشتی، مصطفی هادوی‌نژاد کارشناس مسائل سیاسی در این مراسم اظهار کرد: نهم دی‌ماه یادآورخروش مردم در حمایت و صیانت از انقلاب و در مواجه با فتنه‌ای سهمگین از طرف دشمنان بود.

وی با بیان اینکه بازخوانی فتنه ۸۸ برای نسل جوان ضروری است افزود: سالهای سال حتی در سخت‌ترین شرایط نظام، انتخابات داشتیم، حتی در جنگ تحمیلی هم انتخابات توقف نداشت و این نشان دهنده این است که مردم به نظام اعتفاد دارند.


هادی‌نژاد گفت: از قبل از انتخابات ریاست جمهوری در سال ۸۸ توسط دشمنان به صورت معین تحرکاتی انجام شد که در قدم اول مردم شرکت نکنند، در سخنرانی آغاز سال در مشهد مقدس رهبر انقلاب اشاره کردند که مردم و نامزدها خویشتن‌داری کنند مبادا نفاق ایجاد شود.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه در نظام‌های به اصلاح دموکراتیک رای دادن اجباری‌ست و نه اختیاری تصریح کرد: سرمایه کشور ما کسانی هستند که جان خود را برای میهمن می‌دهند و الان بعد از چند سال همچنان میان نسل جوان پاره‌های استخوانشان محبوبیت دارد.

وی خاطرنشان کرد: کار فتنه به جایی رسید که پرچم اباعبدالله را در روز عاشورا آتش زدند و رستاخیزی در کشور رخ داد، در نهم دی ۸۸ عمده کشور، آحاد مردم به میدان آمدند و آتش فتنه را خواباندند و مردم صف خود را از این افراد جدا کردند.

هادوی‌نژاد گفت: در کنار ریزش‌ها رویش‌هایی هم داشتیم و نه دی را نسل سوم انقلاب و فتنه سال گذشته را نسل جدید انقلاب تمام کرد، گوش ‌ها باید به دهان ولی جامعه باشد.

وی در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب بر انتخابات پر شور تاکید دارند، و این تکلیف را بر دوش همگان قرار دادند، اینکه همه جناح‌ها بیایند، همه به دور از ناآراستگی های اخلاقی شرکت کنند.

این استاد دانشگاه اظهار کرد: مردم عاقل هستند، از جناح‌بازی عده‌ای خسته‌اند، نامزدها مراقبت کنند عابرو نبروند، نقد بکنند اما نفع نبرند، نشان دهند که اینجا جمهوری اسلامی است.

 

انتهای پیام/

برچسب ها:
اجتماع مردمی حماسه نهم دی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان