امام جمعه موقت رفسنجان:
کشتار و نسل کشی در غزه، نقض حقوق بشر است

  • شناسه خبر: 209188
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>امام جمعه موقت رفسنجان:</span><br/>کشتار و نسل کشی در غزه، نقض حقوق بشر است

امام جمعه موقت رفسنجان گفت: یکی از مواردی که در جهان غرب دچار تحریف شده است کلمه حقوق بشر است، ادعای طرفدار حقوق بشر و آزادی هستند اما زمانی که منافع خودشان اقتضا کند از هر حیوانی بدتر هستند.

خانه » آخرین اخبار » کشتار و نسل کشی در غزه، نقض حقوق بشر است

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت همگان به تقوی الهی و گرامیداشت شهدای ۱۶ آذر روز دانشجو، اظهار کرد: روز دانشجو یادآور کودتای ۲۸ مرداد و قیام دانشجویان علیه رژیم شاهنشاهی است که منجر به شهادت سه دانشجو گردید.

امام جمعه موقت رفسنجان گفت: دانشگاه می تواند نقش آفرین باشد و امروز هم می تواند نقش آفرین باشد به شرط آنکه ملاک تصمیمات آنها ولی فقیه باشد.

وی بیان کرد: زمانی که لانه جاسوسی آمریکا تسخیر شد اولین کسی که بر آن صحه گذاشت امام راحل بودند. دانشجویان پرشور فهمیدند ولایت فقیه معیار آنها هستند و موفق شدند.

حسینی با اشاره به ۱۸ آذر ۱۳۷۰ معرفی عراق به عنوان شروع کننده جنگ، تصریح کرد: سازمان ملل بعد از چندین سال پذیرفت و عراق را به عنوان شروع کننده جنگ معرفی کرد در واقع این موضوع این نکته را اثبات می کند انقلاب اسلامی قدرتمند و مظلوم است.

وی اضافه کرد: ملت ایران در هیچ معرکه ای حتی با آمریکا و صدام گلوله اول را شلیک نکرده و در همه موارد بعد از حمله دشمن از خود دفاع کرده است این انقلاب از دیروز تا به امروز نه بیرحم بوده و نه منفعل و مردد؛ بلکه با صراحت و شجاعت در برابر زورگویان گردن کشان ایستاده است.

امام جمعه موقت رفسنجان عنوان کرد: این مودت، صداقت و اقتدار مایه سربلندی ایران و ایرانی است و امیدواریم همیشه اینچنین خواهد بود و قرآن نیز همواره وقتی به مسلمانان اجازه استفاده از اسلحه بدهد که مظلوم واقع شده باشند.

حسینی با اشاره به  ۱۹آذر ۱۳۲۷ تصویب اعلامیه جهانی حقوق بشر، گفت: یکی از مواردی که در جهان غرب دچار تحریف شده است کلمه حقوق بشر است ظاهرا ادعای حقوق بشر دارند ولی در عمل نه، ادعای طرفدار حقوق بشر و آزادی هستند اما زمانی که منافع خودشان اقتضا کند از هر حیوانی بدتر هستند.

وی ادامه داد: دلیل این نقض حقوق بشر، اتفاقات غزه فعلی است درصورتیکه جنگ نیز برای خود قواعد و اصولی دارد؛ قتل و نسل کشی نباید انجام شود باید مردانه به صورت رزمنده مبارزه کرد.

امام جمعه موقت رفسنجان بیان کرد: اسرائیل و آمریکا هم دنبال منافع مادی هستند و هم می خواهند منافع معنوی ما را از بین ببرند.

وی به ۲۰ آذر ۱۳۶۰ سالروز شهادت روحانی آیت الله سیدعبدالحسین دستغیب شیرازی اشاره کرد و گفت: این روحانی دلبسته امام و انقلاب بود. برای انقلاب اسلامی رکن بود. امام راحل وقتی انقلاب کرد که یارانی چون شهید بهشتی، مطهری، صدوقی ، دستغیب و … داشت.

حسینی گفت: منافقین شخصیت های زیادی را به شهادت رساندند امام راحل با چنین شخصیت های روحانی مجاهدی توانست انقلاب را تشکیل دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه موقت حجت الاسلام حسینی خطبه های نماز جمعه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان