پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

نیروهای حماس قدرت بازدارندگی اسرائیل را در هم شکست

به گزارش خانه خشتی؛ سیدمحمدحسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور امشب در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به وقایع اخیر و حمله نیروهای حماس به اسرائیل اظهار کرد: نیروی حماس با حمله به اسرائیل تحت عنوان طوفان الاقصی توانستند قدرت بازدارندگی اسرائیل را درهم بشکنند و برنامه های این رژیم غاصب را برهم بزند.

وی افزود: قدرتی که اسرائیل در جنگ شش روزه داشت در حمله و جنبش حماس فرو ریخت و حملات حماس به اسرائیل در تاریخ مبارزات میان ملت فلسطین و اسرائیل بی سابقه بود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: اسرائیل شکست نظامی خورد. این بشارت وجود دارد که این جنگ به نفع مردم مظلوم فلسطین تمام شود. جمهوری اسلامی از همان لحظات اول و فعالیت هایی که وزیر امورخارجه در کشورهای اسلامی دارد و هماهنگی هایی که لازم بوده است انجام داده است.

حسینی با اشاره به ورود نیروهای حزب الله به جنگ با اسرائیل، گفت: در حمله اخیر بالغ بر دو میلیون شهرک نشین های اسرائیل آواره شدند و کشورهای محتلف در سراسر جهان کشتار مردم مظلوم غزه را محکوم کردند.

وی خاطرنشان کرد: امروز نه تنها مقاومت بلکه گروه های انصارالله و..همه قدرتمند شدند و در مقابل استکبار جهانی ایستادگی خواهند کردند.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری بیان کرد: دولت های استکبار جهانی در مقابل مرگ یک خانم در ایران موضع گرفتند و دم از حقوق بشر زدند اما در مقابل جنایت های اسرائیل و کشته شدن هزاران کودک و زن ساکت هستند و هیچ موضعی نمی گیرند.

وی بیان کرد: اسرائیل زن و کودکان را می کشد تا نسل فلسطین را از بین ببرند.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل