پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

زیرسازی و آسفالت ۳۷۰‌ هزار مترمربع از معابر رفسنجان در نیمه‌نخست امسال

به گزارش خانه خشتی،  سعید قندی در بیان عملکرد شش‌ماهه اول امسال سازمان عمران شهرداری رفسنجان، اظهار کرد: یکی از مهمترین و بیشترین درخواست شهروندان در زمینه آسفالت و لکه‌گیری معابر است که در این زمینه سازمان عمران شهرداری عملکرد خوبی را در این بازه زمانی داشت.

وی افزود: در شش‌ماهه نخست امسال بیش از ۳۶۸‌هزار مترمربع از معابر شهری شامل بلوار، خیابان و کوچه زیرسازی و آسفالت شد که از این میزان سه بلوار، ۲۱ خیابان و ۱۷۱ نقطه از معابر اصلی و فرعی بوده است.

وی ادامه داد: بلوارهای امام سجاد(ع)، امام علی(ع) و امام صادق(ع) و شهرک هزارواحدی و خیابان‌های شهید خالویی، گلستان، دانش، شهیدان کدخدایی، شهدای کمال‌آباد، شهید زینلی، پرستار، جامی، خوارزمی، نشاط، لاله‌زاری، شهیدان حسنی و … از جمله معابر زیرسازی و آسفالت شده در شش‌ماهه اول امسال بوده‌اند.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان به خودکفایی شهرداری رفسنجان در تولید قطعات بتونی اشاره و بیان کرد: در نیمه نخست امسال ۴۱ هزار تن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری رفسنجان تولید شد و در معابر شهر به مصرف رسید. همچنین بیش‌از ۳۰ هزار مترمربع جدول‌گذاری و کانیوو شده است.

وی آسفالت بیش‌از ۳۰ هزار مترمربع از معابر محله عباس‌آباد را در این بازه زمانی یادآور شد و گفت: آزادسازی و اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت بلوار امام سجاد (ع) شرقی بعد از ۱۵ سال، لاین دوم بلوار شهید هنری، لاین دوم بلوار پرستار و آزادسازی و اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت بلوار امام صادق (ع) و خرید یک دستگاه تریلی کشنده با کمپرسی را از دیگر عملکرد این سازمان است.

قندی به تولیدات کارگاه قطعات بتونی نیز اشاره و عنوان کرد: در این مدت بیش‌از ۱۷۹ هزار جدول، بیش‌از ۴۵۰ هزار قطعه سنگ‌فرش، ۴۵ هزار قطعه کانیوو در کارگاه قطعات بتونی سازمان عمران شهرداری رفسنجان تولید شده است.

خروج از نسخه موبایل