پلمپ ۴ واحد نانوایی متخلف در رفسنجان

  • شناسه خبر: 206851
پلمپ ۴ واحد نانوایی متخلف در رفسنجان

بازدید سرزده گشت کمیته صیانت از حقوق عامه با حضور محمد قریب معاون دادستان عمومی و انقلاب ،رییس اداره نظارت براماکن عمومی،رییس و بازرسان اتاق اصناف، کارشناسان معاونت بهداشتی و نمایندگان جهاد کشاورزی وفرمانداری و بازرس اداره صمت امروز عصر از چندین واحد صنفی.

خانه » رفسنجان » پلمپ ۴ واحد نانوایی متخلف در رفسنجان

به گزارش به خانه خشتی به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان رفسنجان؛ دراین بازدید از چندین واحد صنفی در سطح شهر بازدید به عمل آمد که تعداد ۴نانوایی به علت عدم درج قیمت و وزن چانه ،گرانفروشی، کم فروشی، عدم رعایت تعطیلی مجاز به ویژه جمعه هاو عدم رعایت بهداشت پلمپ گردیدند.

 

محمد قریب معاون دادستان رفسنجان در این بازدید سرزده با تأکید بر ضرورت برخورد قاطع با تخلفات صنفی افزود: نظارت بر واحدهای صنفی بویژه نانوایی‌های این شهرستان تشدید می‌شود و بازرسان این کمیته بدون اغماض با واحدهای صنفی متخلف قاطعانه برخورد خواهند کرد.

 

ایشان همچنین اظهار داشتند: دادسرای رفسنجان در راستای حفظ حقوق عامه با واحد‌های صنفی متخلف در زمینه های بهداشتی و تعزیراتی و غیره برخورد قانونی به عمل خواهد آورد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: قطعا نظارت بر کار نانوایان و اصناف مختلف بطور مستمر توسط کمیته صیانت از حقوق عامه انجام و مردم شریف رفسنجان درصورت مشاهده هرگونه تخلف به اداره اماکن مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رحمانی

    جلوی نانوایی هایی که تنورهایشان را تمیز نمی کنند و مدام پشت نان هایشان پر از زغال حاصل از سوختگی نان های گذشته است را چرا نمی گیرید ؟!!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان