اقامه نماز جمعه در بیش از ۹۰۰ پایگاه از برکات انقلاب اسلامی است

  • شناسه خبر: 206015
اقامه نماز جمعه در بیش از ۹۰۰ پایگاه از برکات انقلاب اسلامی است

امام جمعه گفت: امروز در بیش از ۹۰۰ پایگاه نماز جمعه اقامه می‌شود که اینها از برکات انقلاب اسلامی است.

خانه » آخرین اخبار » اقامه نماز جمعه در بیش از ۹۰۰ پایگاه از برکات انقلاب اسلامی است

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله‌الحسین(ع) اظهار کرد: سفارش و توصیه امام حسین (ع) به دوستان و دشمنان تقوی الهی و امر به معروف و نهی از منکر بود.

وی افزود: در مناجات موسی‌بن عمران با خداوند، خداوند امت پیامبر(ص) را با ده ویژگی بر سایر امم برتر می‌داند که یکی از آنها نماز جمعه  است.

عسکری گفت: مسئله عاشورا یکی دیگر از ویژگی‌های برتری امت اسلامی‌ست. جریان عاشورا در جریان توبه حضرت آدم برای اولیای الهی کلید ‌خورد.

خطیب نماز جمعه رفسنجان گفت: اقامه اولین نماز جمعه و احیای سنت نبوی از زمان مرحوم آیت الله طالقانی در ۵ مرداد سال ۵۸ کلید خورد.

وی بیان کرد: برخی مراجع تقلید اقامه نماز جمعه را هم در زمان غیبت واجب می دانستند، من جمله مرحوم مجتهد اراکی از این افراد است که در مسجد امام حسن (ع) قم اقامه نماز جمعه می کرد و جمعیت به پنج نفر نمی رسید و اینها از برکات انقلاب است.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به  اینکه می‌گویند مردم با دین مخالف شده‌اند، خاطرنشان کرد: امروز حضور میلیونی مردم در نمازهای جمعه و مجالس عزای امام حسین(ع) جواب این یاوه‌گویی‌ها را داد.امروز در بیش از ۹۰۰ پایگاه نماز جمعه اقامه می‌شود که اینها از برکات انقلاب اسلامی است.

برچسب ها:
حجت الاسلام عسکری خطبه های نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان