رونمایی از پوستر چهارمین المپیاد ورزشی محلات

  • شناسه خبر: 205683
رونمایی از پوستر چهارمین المپیاد ورزشی محلات

مراسم رونمایی پوستر چهارمین دوره‌ی المپیاد ورزشی محلات رفسنجان برگزار شد.

خانه » ورزشی » رونمایی از پوستر چهارمین المپیاد ورزشی محلات

به گزارش خانه خشتی؛ آیین رونمایی پوستر چهارمین المپیاد ورزشی محلات رفسنجان با حضور جمعی از مسؤلین و اعضای هیات های ورزشی و کمیته برگزاری المپیاد محلات در تالار قصر برگزار شد.

این رویداد بزرگ ورزشی به همت باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان با مشارکت ۲۷ هیات ورزشی در چهل رشته در راستای ایجاد شور و نشاط، غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و شناسایی استعدادهای ورزشی شهر در مرداد و شهریور ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

علیرضا رفیعی دبیر چهارمین المپیاد ورزشی محلات رفسنجان در این آیین اظهار کرد: این دوره از المپیاد ورزشی محلات رفسنجان با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی و شناسایی استعدادهای ورزشی با مشارکت ۲۷ هیات ورزشی در ۴۰ رشته آغاز خواهد شد.

رفیعی گفت: تاکنون بیش از دو هزار ورزشکار در سامانه ثبت‌نام چهارمین المپیاد ورزشی محلات رفسنجان ثبت نام کردند که میتوان گفت این دوره با مشارکت پنج برابری رشته های ورزشی نسبت دوره اول برگزار خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حسینی

    اینقدر وقت مسئولین آزاد است که دور هم جمع شدند و شکلک میکشند و یادگاری نمادین می نویسند برای مثلاً المپیاد ورزشی محلات !!!! واقعاً باعث خجالت است . جواب خدا را چی میخواهید بدهید ؟!!! مردم در اوج فقر و مشکلات اقتصادی هستند . دارید یادگاری می نویسید !!!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان