آنتن دوباره برای فرشته مزاحم / فرشته مزاحم به فیلیمو نزدیک شد

  • شناسه خبر: 205640
آنتن دوباره برای فرشته مزاحم / فرشته مزاحم به فیلیمو نزدیک شد

با توجه به درخواست‌های مکرر، فیلم سینمایی فرشته مزاحم مجدداً از شبکه‌های مختلف جام جم به روی آنتن خواهد رفت.

خانه » رفسنجان » آنتن دوباره برای فرشته مزاحم / فرشته مزاحم به فیلیمو نزدیک شد

به گزارش خانه خشتی، فیلم سینمایی فرشته مزاحم به تهیه کنندگی محمد کریمی در واپسین روزهای تیرماه ۱۴۰۲ بنا به درخواست مکرر بینندگان مجددا از شبکه جام جم ۱ ، ۲ و سوم پخش خواهد شد تا علاقمندان به فیلم‌های طنز بتوانند به تماشای این فیلم بنشینند.

فیلم فرشته مزاحم در شهر رفسنجان از توابع استان کرمان و با همکاری اداره ارشاد اسلامی و شهرداری رفسنجان تولید شده و محصول تیر ۱۴۰۱ است و بازیگرانی چون سعید کریمی ، مونا غمخوار ، فریبا ترکاشوند، اسدالله یکتا ، آتش تقی‌پور، فرهاد بشارتی، جواد انصافی ، عباس نایی ، حمید کریمی، محمدرضا قربانی ، عباس بابایی، عرفان عزیزی، فاطمه عرب، امیرعلی احمدی، شایان حبیبی و عباس محبوب در آن حضور دارند.

این فیلم ابتدا قرار بود از شبکه کرمان پخش شود که متاسفانه و با توجه به تلاش‌ها و پیگیری‌های متعدد این اتفاق رخ نداد و از شبکه جام جم به روی آنتن رفت.

فرشته مزاحم قرار است پس از پخش از شبکه‌های مختلف تلویزیونی به پلتفرم فیلیمو برود اما امیدواریم قبل از بارگذاری در پلتفرم فیلیمو، این فیلم از شبکه کرمان هم به روی آنتن برود.

از تلاشهای هتل هیلان ، کاشی فخار و دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان در تولید این فیلم هم نباید چشم پوشی کرد.

فرشته مزاحم روز یکشنبه ۲۵ تیرماه ۱۴۰۲ ساعت ۷.۳۰ صبح از شبکه جام جم ۳ ، ساعت ۱۴.۳۰ از شبکه جام جم ۱ و دوشنبه ۲۶ تیرماه ساعت ۳۰.. بامداد از شبکه جام جم ۳ پخش می شود.

برچسب ها:
رفسنجان فرشته مزاحم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمودی

    خبر مهمتر ندارین واقعا ؟! اوضاع اقتصادی مملکت داغونه . حتی مردم نون شب ندارند بخورند . حالا شما رفتی از فرشته مزاحم خبر میگذاری !!!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان