مراسم معارفه و تودیع معاون مالی و بازرگانی و معاون پشتیبانی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان برگزار شد

  • شناسه خبر: 205280
مراسم معارفه و تودیع معاون مالی و بازرگانی و معاون پشتیبانی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان برگزار شد

مراسم معارفه فخرآبادی معاون مالی و بازرگانی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و تودیع صالحی معاون سابق پشتیبانی مجتمع، صبح امروز دوشنبه ۵تیرماه برگزار شد.

خانه » اسلاید شو » مراسم معارفه و تودیع معاون مالی و بازرگانی و معاون پشتیبانی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان برگزار شد

به گزارش خانه خشتی؛این مراسم با حضور مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، معاون بهره‌برداری، معاون مهندسی، حجت‌الاسلام کرمی‌نژاد مشاور فرهنگی، مدیر حراست، مدیر امور مالی، مدیر حسابداری صنعتی و مدیر روابط عمومی، در محل دفتر معاونت پشتیبانی برگزار شد.

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در این مراسم با تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر(ع)، گفت: خشنودی انسان زمانی حاصل می‌شود که بداند کاری که به او محول شده، به‌درستی انجام داده‌ است.
حسین محققی افزود: به‌دست آوردن توفیق خدمت‌گذاری و ایفای مسئولیت، برمبنای مشیّت الهی است اما نه از به‌دست آوردن جایگاه باید دلشاد شد و نه به‌دلیل از دست دادن جایگاه، باید آزرده‌خاطر بود.
وی تأکید کرد: مسئولیت‌ها برای ما یک امتحان الهی است که چگونه با مردم رفتار می‌کنیم و مطمئناً همان‌گونه که با مردم رفتار کنیم با ما رفتار خواهد شد.
مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در ادامه، از خدمات اصغر صالحی در معاونت پشتیبانی مجتمع قدردانی، و برای عباس فخرآبادی به‌عنوان همکاری پرتلاش و پرتوان در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.
معاون سابق پشتیبانی مجتمع نیز گفت: در چندسالی که در این سمت مشغول به‌کار بودم از تجربیات همه همکاران استفاده کردم.
اصغر صالحی با قدردانی از زحمات همکاران خود و تبریک به آقای فخرآبادی، افزود: ایشان از نیروهای لایق و کارآمد شرکت مس هستند و برای ایشان آرزوی توفیق دارم.
معاون مالی و بازرگانی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان نیز در سخنانی از حسن اعتماد مدیریت شرکت مس و مدیریت مجتمع قدردانی کرد و گفت: از آقای صالحی نیز کمال تشکر را دارم که با حمایت‌های ایشان و همکاری تیم امور نظارت، پشتیبانیِ مناسبی از خط تولید انجام دادیم؛ از تیم امور نظارت هم که همواره سعی کرده‌اند بهترین خدمات را ارائه کنند، تشکر کنم.
در پایان این مراسم، اصغر صالحی از سمت معاونت پشتیبانی تودیع و عباس فخرآبادی به‌عنوان معاون مالی و بازرگانی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان معرفی شد.

#مس_سرچشمه_رفسنجان
#مس_سرچشمه

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علی ملک قاسمی

    با اهدا سلام و درود خدمت جناب آقای مهندس عباس فخرآبادی امیدوارم در ظل توجهات حضرت حق همیشه موفق و پیروز باشید به امید پیشرفت روز افزون در تمام ابعاد مختلف زندگی و دیدن حضرتعالی بر کرسی مدیریت مس ایران
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان