بازگشت ۷۴۰ میلیاردی مالیات به شهرستان رفسنجان/ چاه موتورها بیشتر از دو روز در هفته خاموش نشوند

  • شناسه خبر: 205172
بازگشت ۷۴۰ میلیاردی مالیات به شهرستان رفسنجان/ چاه موتورها بیشتر از دو روز در هفته خاموش نشوند

امام جمعه موقت رفسنجان گفت: از استاندار محترم و مسئولین اداره برق این خواهش را دارم که برق تلمبه‌های آب کشاورزی را تنها دو روز در هفته خاموش نمایند تا کشاورزان هم متضرر نشوند و محصول خود را برداشت نمایند.

خانه » فرهنگی مذهبی » بازگشت ۷۴۰ میلیاردی مالیات به شهرستان رفسنجان/ چاه موتورها بیشتر از دو روز در هفته خاموش نشوند

به گزارش خانه خشتی؛ حجت‌الاسلام سید محمود حسینی امام جمعه موقت رفسنجان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اظهار کرد: اگر خواهان آن هستیم که از برکات آسمانی و نزولات آسمانی بهره‌مند باشیم راه آن شکرگزاری و تقوا و پرهیز از گناه است.

وی با بیان اینکه تاریخ گذشتگان چراغ راه آینده گان است گفت: ۲۶ خرداد سال ۴۴ رژیم ستم‌شاهی چهار مومن مجاهد را تنها به جرم دفاع از اسلام ناب محمدی به گلوله بستند، شهیدان رضا شهید صادق امانی، محمد بخارایی، مرتضی نیک نژاد و رضا صفار هرندی یاران حسین زمان بودند.

حسینی با گرامیداشت سالروز تاسیس جهاد سازندگی توسط امام امام خمینی ره بیان کرد: اگر جهاد سازندگی تاسیس شد برای آبادانی روستاها و ترویج کشاورزان بود، جهاد سازندگی در بستر انقلاب رشد کرد، حدیث جهاد حدیث انقلاب است.

خطیب جمعه رفسنجان با گرامیداشت اول ذیحجه سالروز ازدواج آسمانی امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) خاطرنشان کرد: یکی از امور لازم زندگی بحث تشکیل خانواده است، ازدواج از نظر اسلام مقدس است برخلاف مسیحیت که تجرد را مقدس می دانند.

وی تصریح کرد: هرکس ازدواج کند نصف دین خود را حفظ کرده و نصف دیگر آن را باید با تقوا و پارسایی نگه دارد.

حسینی گفت: مسئولان و خانواده‌ها باید زمینه ازدواج آسان را برای جوانان فراهم آورند، سخت‌گیری‌ها، تجملات و چشم و هم‌چشمی ها را کنار بگذارند.

خطیب جمعه رفسنجان به سفر رئیس جمهور کشورمان به آمریکای لاتین اشاره کرد و گفت: این سفرها که بر اساس حکمت و مصلحت صورت می گیرد برای کشور مفید است، به فرموده رهبر انقلاب جمهوری اسلامی ثابت کرده که در پی تشنج‌آفرینی در روابط خود با کشورها نیست.

حسینی ضمن توصیه به رعایت صرفه‌جویی در مصرف آب و برق در فصل گرما اظهار کرد: از استاندار محترم و مسئولین اداره برق این خواهش را دارم که برق تلمبه‌های آب کشاورزی را تنها دو روز در هفته خاموش نمایند تا کشاورزان هم متضرر نشوند و محصول خود را برداشت نمایند.

وی در پایان با بیان اینکه نتیجه پرداخت مالیات به خود مردم برمی‌گردد اظهار کرد: ۳۰ خرداد آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی است، کسانی که به موقع اقدام نمایند؛ تخفیفات مالیاتی شامل حالشان می‌شود.

وی افزود: به گفته رئیس اداره مالیات در رفسنجان سال گذشته ۷۴۰ میلیارد تومان از پول برگشته داده مالیات به شهر رفسنجان بازگشته است.
انتهای خبر/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان