نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی:

اندیشه امامین انقلاب مبتنی بر اصل دین‌داری است/ آینده‌ای روشن پیش روی ملت ایران است

  • شناسه خبر: 204955
اندیشه امامین انقلاب مبتنی بر اصل دین‌داری است/ آینده‌ای روشن پیش روی ملت ایران است

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: اندیشه امامین انقلاب مبتنی بر اصل دین‌داری است لذا پیروزی که نصیب این ملت شد مدیون دینداری بود.

خانه » سیاسی » اندیشه امامین انقلاب مبتنی بر اصل دین‌داری است/ آینده‌ای روشن پیش روی ملت ایران است

به گزارش خانه‌خشتی، حجت‌الاسلام جلالی در سالروز سی‌وچهارمین سالروز ارتحال امام خمینی ره در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: امام روح الله وقتی طلوع کرد که جامعه اسلامی بدترین و سخت‌ترین شرایط را داشت.
وی افزود: در بعد بین المللی دو ابرقدرت شرق و غرب شمشیر علیه دین کشیده بودند و جدایی دین از سیاست را غربی‌ها مطرح کردند.
جلالی گفت: غده سرطانی اسراییل در خاورمیانه آمده بود و همه کشورهای عربی را یکی پس از دیگری شکست داده و اعلام موجودیت کرده بود.
نماینده مردم رفسنجان بیان کرد: رضاخان در ایران هم تصمیم گرفته بود که با هر طریقی شده دین را از بین ببرد و حذف سه اصل مهم روحانیت، حجاب و منش امام حسین(ع) را در پیش گرفتند.
وی تصریح کرد: امام(ره) در شرایط ظلمانی و سیاه جاهلیت مدرن طلوع کرد و فریاد زد که به داد اسلام برسید، اسلام در خطر است؛ مردم حرف دین را شنیدند و به پیروی از امام قیام کردند.
جلالی خاطرنشان کرد: امام(ره) با انقلاب اسلامی نقشه دشمن را نقش بر آب ساخت و تلاش کرد جامعه دینی و حکومتی مبتنی بر دین ارائه دهد.
وی بیان کرد: دشمن تلاش می‌کرد که این حکومت ناکارآمد باشد و همان روزهای اول شروع کردند، با تولید گروه های کموله و دموکرات و ادعای خودمختاری کردستان و خوزستان و بلوچستان و ترکمن و جداسازی اینها از ایران و دست زدن به ترورهای متعدد و به شهادت رساندن مسئولین تراز اول کشور به میدان آمدند.
نماینده مردم رفسنجان اظهار کرد: دشمن با براه‌انداختن جنگ بزرگ تحمیلی درصدد بود تا حکومت دینی امام روح الله را ناکارآمد جلوه بدهد اما خداوند کمک کرد و علیرغم میل دشمن این درخت انقلاب بارور و تنومندتر شده است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ثابت کرد که با نگاه دینی میتوانیم پاسخگوی نیازهای جامعه و جهان باشیم.

جلالی گفت: با رحلت امام روح الله دهه اول انقلاب به پایان رسید که واقعاً برگ زرینی بود و جانشین صالح ایشان حضرت امام خامنه ای به ولایت رسید.
وی تصریح کرد: امام خامنه ای با مشکلات عدیده‌ای مواجه بود، مردم در غم از دست دادن امام(ره) بودند، جنگ تمام شده امکانات کشور پاسخگو نبود، خزانه کشور خالی بود و مهمتر از همه این بود که هزار و ۲۰۰ کیلومتر از کشورمان کامل ویران شده بودند.
این مسئول افزود: دشمن از آمریکایی‌ها تا منافقین اطراف کشور را محاصره کرده بودند و چنگ و دندان نشان می‌داد.
وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری کشتی انقلاب را در این دریای متلاطم تحویل گرفت و انصافاً در این ۳۴ سال توانست با مدیریت عالی و مدیریت در بحران کشتی را ناخدایی کند.

جلالی خاطرنشان کرد: اندیشه امامین انقلاب مبتنی بر اصل دین‌داری است لذا پیروزی که نصیب این ملت شد مدیون دینداری بود.

وی بیان کرد: چون دین ماندگار است انقلاب اسلامی نیز ماندگار است، مشکلات برطرف می‌شود و به حول قوه الهی همینطور که در این ۴۴ سال مشکلات بزرگی را پشت سر گذاشتیم و از پله‌ها و موانع سختی عبور کردیم، ما بحران اقتصادی را هم پشت سر خواهیم گذاشت.
نماینده مردم رفسنجان یادآور شد: آینده‌ای بسیار روشن و درخشان در پیش روی ملت ایران وجود دارد و به برکت رهبری‌های امامین انقلاب جمهوری اسلامی مسیر خوبی رو طی میکند.
وی تصریح کرد: شرایط بین المللی کاملاً به نفع جمهوری اسلامی در حال رقم خوردن است، منطقه و خاورمیانه و ارتباط با همسایگان گویای همین مطلب است.
حجت‌الاسلام جلالی گفت: در دنیا شرایط در حال تغییر و نظم جدیدی در حال شکل گیری است و قدرت دیگر از آمریکا به طرف آسیا انتقال پیدا کرده است و جمهوری اسلامی دیروز امروز قوی تر شده و با اقتدار به مسیر خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
انقلاب اسلامی نماینده مردم رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • هادی صالح زاده

    ای کاش همه به جای صحبت کردن واظهار نظر کردن در باره امام خمینی ره کلام امام را عمل می کردند وبرای رفع مشکل مردم کاری انجام می دادند، لطفا وصیتنامه امام را مطالعه کنید و به فکر چاره اندیشی جهت تامین بودجه به مصوبات شهر خود باشید
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان