فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

اجرای طرح‌های تربیتی و اشتغال‌زا در حاشیه شهرها ضروریست

  • شناسه خبر: 204774
اجرای طرح‌های تربیتی و اشتغال‌زا در حاشیه شهرها ضروریست

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی در الله‌آباد گفت: اجرای طرح‌های تربیتی و اشتغال‌زا در حاشیه شهرها ضروری است.

خانه » اجتماعی » اجرای طرح‌های تربیتی و اشتغال‌زا در حاشیه شهرها ضروریست
به گزارش خانه‌خشتی به نقل از راه آرمان افتتاح طرح‌های محرمیت‌زدایی ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(علیه السلام)  کرمان به مناسبت دهه کرامت در منطقه الله‌آباد با حضور سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد.


احداث زمین چمن به مبلغ ۷ میلیارد ریال، احداث کارگاه اشتعالزایی به مبلغ ۱ میلیارد ریال و طرح تربیتی جوانه‌ها به مبلغ۳ میلیارد ریال از جمله این طرح‌ها بودند.

سردار محمدعلی نظری، در افتتاح این طرح‌ها در الله‌آباد از نقاط حاشیه شهر به اهمیت و ضرورت طرح‌های ورزشی، اشتغالزایی و تربیتی در این منطقه اشاره کرد.


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان رسیدگی به حواشی شهرهای بزرگی مثل کرمان و شهرهایی که به دلایل مختلف مهاجرپذیر شدند را یکی از رسالت‌های سپاه و دستگاه‌های مختلف دانست و افزود: به همین دلیل معاونت اجتماعی سپاه ثارالله در خصوص این محله‌ها طرح جوادالائمه_کرامت را دنبال می‌کند.

وی افزود: طرح‌های تربیتی، خانه‌های مهارت، زیرساخت‌های ورزشی در این محلات دنبال می‌شود زیرا از لحاظ جوانی جمعیتی هم خوب هستند و باید کمک کرد جوانان دنبال معضلات نباشند بلکه دنبال اشتغال سالم و به دور از هرگونه بزهکاری باشند.


سردار نظری گفت: امروز زمین چمن مصنوعی فوتبال الله‌آباد، دو کارگاه اشتغالزایی، طرح تربیتی جوانه‌ها و طرح‌های محرومیت زدا با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود و سعی داریم برخی طرح‌های نیمه تمام دیگر نیز تأمین اعتبار شود.


انتهای خبر/ 

برچسب ها:
محرومیت زدایی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • سرمدی

    فعلا که برای مردم داخل شهرها هم چندان اشتغالی ایجاد نشده ! یه کارخونه تاسیس میشه و همزمان سه تا کارخونه تعدیل نیرو میکنه !! آقایان به این وضع میگن اشتغال زایی ؟؟!!!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان