پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

دشمن به دنبال دوقطبی‌سازی حجاب در جامعه است

امام جمعه رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ حجت‌الاسلام عسکری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با گرامیداشت هفته کار و کارگر اظهار کرد: مسأله اقتصاد رکن غیرقابل انکار در زندگی است، تولید رکن اساسی اقتصاد است و تولید بدست کارگران رقم می‌خورد، کارگران ستون فقرات کشور هستند.

وی با بیان روایاتی در ستایش مقام کار و کارگری و گرامیداشت یاد و خاطره چهارده هزار شهید کارگر تصریح کرد: ارزش عرق جبین یک کارگر در کنار مقام شهید قرار می‌گیرد و یک کارگر که نان حلال بر سر سفره خانواده‌اش میگذارد، مانند مجاهد در راه خداست.

عسکری با گرامیداشت سالروز شهادت استاد علامه مرتضی مطهری ره و هفته بزرگداشت مقام معلم بیان کرد: به فرمایش امام علی(ع)، معلم حق پدری بر فرد دارد، جامعه شریف معلمان پرورش‌دهندگان جواهر ارزشمند ما هستند.

خطیب جمعه رفسنجان با گرامیداشت هفته سلامت و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای سلامت بیان کرد: طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع بصورت رایگان تمام هزینه‌های درمان را تحت پوشش قرار می‌دهد و به نفع بیمار در حال اجراست، نیاز به همراهی مردم دارد.

حجت‌الاسلام عسکری از حضور قانونمند فراجا در عرصه عفاف و حجاب قدردانی کرد و گفت: دشمن می‌خواهد از طریق این ناهنجاری‌ها جامعه ما را دو قطب نماید، ما وظیفه امر به معروف داریم آنهم با هدف اصلاح فرد و اینکه او را از خود می‌دانیم.

وی افزود: همه این بانوان نوامیس و فرزندان ما هستند، همانگونه شهید الداغی برای دفاع از ناموس به شهادت رسید، غیرت دینی همه ما ایجاب می‌کند که اینگونه باشیم، باید مراقبت کنیم و مانع این دو قطبی‌سازی شویم.

وی در ادامه تصریح کرد: سلطه اقتصادی و حاکمیت دلار در حال از بین رفتن است، رژیم صهیونیستی نیز در حال زوال است و به اذعان خودشان قدرت ایران معادل ۵۰ کشور کره‌ شمالی است.

خطیب جمعه رفسنجان به افزایش قیمت کود در شهرستان و دغدغه‌های مردمی در این خصوص اشاره کرد و از مسئولان استان خواستار پیگیری و ساماندهی این محصول موردنیاز کشاورزان در شهرستان شد.

وی همچنین به مسأله ساماندهی اتباع نیز اشاره کرد و گفت: اقداماتی انجام و در حال پیگیری است، برخی حوادث خشن در شهرستان توسط اتباع از جمله حادثه دلخراش بهرمان رخ داده است، مسئولان تدابیر لازم را بیاندیشند.
انتهای خبر/

خروج از نسخه موبایل