امام جمعه رفسنجان مطرح کرد؛

دشمن به دنبال دوقطبی‌سازی حجاب در جامعه است

  • شناسه خبر: 204236
دشمن به دنبال دوقطبی‌سازی حجاب در جامعه است

امام جمعه رفسنجان گفت: غیرت دینی همه ما ایجاب می‌کند که مانع این دو قطبی‌سازی شویم.

خانه » اجتماعی » دشمن به دنبال دوقطبی‌سازی حجاب در جامعه است

به گزارش خانه خشتی؛ حجت‌الاسلام عسکری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با گرامیداشت هفته کار و کارگر اظهار کرد: مسأله اقتصاد رکن غیرقابل انکار در زندگی است، تولید رکن اساسی اقتصاد است و تولید بدست کارگران رقم می‌خورد، کارگران ستون فقرات کشور هستند.

وی با بیان روایاتی در ستایش مقام کار و کارگری و گرامیداشت یاد و خاطره چهارده هزار شهید کارگر تصریح کرد: ارزش عرق جبین یک کارگر در کنار مقام شهید قرار می‌گیرد و یک کارگر که نان حلال بر سر سفره خانواده‌اش میگذارد، مانند مجاهد در راه خداست.

عسکری با گرامیداشت سالروز شهادت استاد علامه مرتضی مطهری ره و هفته بزرگداشت مقام معلم بیان کرد: به فرمایش امام علی(ع)، معلم حق پدری بر فرد دارد، جامعه شریف معلمان پرورش‌دهندگان جواهر ارزشمند ما هستند.

خطیب جمعه رفسنجان با گرامیداشت هفته سلامت و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای سلامت بیان کرد: طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع بصورت رایگان تمام هزینه‌های درمان را تحت پوشش قرار می‌دهد و به نفع بیمار در حال اجراست، نیاز به همراهی مردم دارد.

حجت‌الاسلام عسکری از حضور قانونمند فراجا در عرصه عفاف و حجاب قدردانی کرد و گفت: دشمن می‌خواهد از طریق این ناهنجاری‌ها جامعه ما را دو قطب نماید، ما وظیفه امر به معروف داریم آنهم با هدف اصلاح فرد و اینکه او را از خود می‌دانیم.

وی افزود: همه این بانوان نوامیس و فرزندان ما هستند، همانگونه شهید الداغی برای دفاع از ناموس به شهادت رسید، غیرت دینی همه ما ایجاب می‌کند که اینگونه باشیم، باید مراقبت کنیم و مانع این دو قطبی‌سازی شویم.

وی در ادامه تصریح کرد: سلطه اقتصادی و حاکمیت دلار در حال از بین رفتن است، رژیم صهیونیستی نیز در حال زوال است و به اذعان خودشان قدرت ایران معادل ۵۰ کشور کره‌ شمالی است.

خطیب جمعه رفسنجان به افزایش قیمت کود در شهرستان و دغدغه‌های مردمی در این خصوص اشاره کرد و از مسئولان استان خواستار پیگیری و ساماندهی این محصول موردنیاز کشاورزان در شهرستان شد.

وی همچنین به مسأله ساماندهی اتباع نیز اشاره کرد و گفت: اقداماتی انجام و در حال پیگیری است، برخی حوادث خشن در شهرستان توسط اتباع از جمله حادثه دلخراش بهرمان رخ داده است، مسئولان تدابیر لازم را بیاندیشند.
انتهای خبر/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان