گفتگو با یک کارگر نمونه بسیجی:

مهار تورم و رشد تولید با همراهی و هماهنگی کارگرها با هم محقق می شود

  • شناسه خبر: 204041
مهار تورم و رشد تولید با همراهی و هماهنگی کارگرها با هم محقق می شود

علی صاحبیان کارگرنمونه شرکت فراوری پروکتوز ناب با اشاره به شعار سال” مهار تورم و رشد تولید”گفت: این شعار زمانی محقق می شود که کارگرها با یکدیگر همراه و هماهنگ باشند.

خانه » اجتماعی » مهار تورم و رشد تولید با همراهی و هماهنگی کارگرها با هم محقق می شود

به گزارش خانه خشتی؛ علی صاحبیان با تحصیلات کارشناسی مهندسی مکانیک از کارگران نمونه شرکت فراوری پروکتوزناب، متولد ۱۳۶۷، متاهل، دارای دو فرزند و ساکن نظرآباد است.

آقای صاحبیان در تسویه خانه این شرکت مشغول به فعالیت است و از نظر وی تشویق و حمایت شدن کارگران از جانب کارفرمایان و مسئولین باعث می شود این قشر زحمت‌کش بیشتر تلاش کنند.

صاحبیان می گوید: از اینکه به عنوان کارگر نمونه انتخاب شدم احساس خوبی دارم، خدا را شکر می کنم توانستم در این شرکت قدم مثبتی بردارم و امیدوارم قدم های مثبت زیادی بردارم‌.

وی ادامه می دهد: در ابتدا به عنوان مسئول انتظامات در این شرکت شروع به کار کردم، بعد از یک‌سال با پیشنهاد مدیر شرکت در قسمت تسویه خانه کارم را ادامه دادم. به کمک همکاران تسویه خانه را در شرکت راه اندازی کردیم و توانستیم بااین کار مصرف آب را به حداقل برسانیم و از آب های زیرزمینی کمتر برداشت کنیم.

صاحبیان اضافه می کند: هر کولین تاور در طول شبانه روز ۴۰ متر مکعب مصرف آب داشت که موفق شدم ۸ تا کولین تاور از مدار خارج کنم. یعنی در واقع سیستم هایی که با آب کار می کردند را از مدار خارج و به سیستم تسویه خانه اضافه کردم.

از نظر صاحبیان، زندگی برای خودش و تمام اقشار با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی سخت شده است، باید بیشتر تلاش کنند و البته حقوق کارگری برکت دارد.

وی می گوید: ساعت های زیادی سر‌کار هستم. روزهای تعطیل ندارم و در طول یک شبانه روز ۱۴ الی ۱۵ ساعت از وقتم صرف کار می شود حالا که کارگر نمونه شده ام می بینم تلاش هایم به ثمر رسیده و خیلی خوشحالم.

به گفته علی صاحبیان، یک کارگر تاثیر زیادی در حوزه تولید دارد. هر چه بیشتر کارگر تشویق و حمایت بشود بیشتر برای تولید تلاش می کند. من در پروژه ای نیاز به حمایت داشتم که کارفرما از من حمایت و سرمایه گذاری کرد و این پروژه انجام شد.

همچنین وی با اشاره به شعار سال” مهار تورم و رشد تولید” مطرح می کند: این شعار زمانی محقق می شود کارگرها با یکدیگر همراه و هماهنگ باشند.

علی صاحبیان ادامه می دهد: بعد از وارد شدن در این شرکت متوجه شده ام که چند سال آینده به بحران کم آبی بر خواهیم خورد و آرزو دارم این بحران حل بشود.

وی در پایان اضافه کرد: از تمامی افراد جامعه تولید و کار درخواست دارم که در مصرف آب صرفه جویی کنیم. حتی شده ۱ متر مکعب در طول یک شبانه روز.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • سرایداری

    تنها راه رشد تولید گسترش صادرات است .
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان