رئیس اتاق اصناف رفسنجان؛

۵۲ اغذیه فروشی در ماه رمضان منعی برای فعالیت ندارند

  • شناسه خبر: 203582
۵۲ اغذیه فروشی در ماه رمضان منعی برای فعالیت ندارند

رئیس اتاق اصناف رفسنجان ضمن تشریح جزئیات فعالیت صنوف در ماه مبارک رمضان گفت: بیش از ۴۵۰ اغذیه فروشی شامل رستوران، پیتزایی، ساندویچی، کافی شاپ، بیرون بر و غیره در این شهرستان فعالیت دارند که از این تعداد ۵۲ مورد در ماه مبارک رمضان مجوز فعالیت از اداره اماکن دارند آن هم به صورت پوشیده و استتار که رعایت حرمت و احترام این ماه عزیز حفظ شود.

خانه » اسلاید شو » ۵۲ اغذیه فروشی در ماه رمضان منعی برای فعالیت ندارند

به گزارش خانه خشتی؛ طی جلسه ای در این فرمانداری با هماهنگی با اتحادیه های صنفی، اماکن عمومی و دستگاه های ذیربط در مورد فعالیت صنوف در ماه مبارک رمضان همچون سال های گذشته تصمیماتی اتخاذ شده که این موارد برای تمامی واحدهای صنفی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان ضروری اعلام شده و در حال اجرا است.

رئیس اتاق اصناف رفسنجان در این خصوص اظهار کرد: بر این اساس امسال نیز همچون دیگر سال های گذشته، با هر گونه حرمت شکنی از طریق تظاهر به روزه خواری در واحدهای صنفی برخورد خواهد شد.

حسین حاجی زاده بیان کرد: امسال برابر مصوبات ابلاغی؛ فعالیت واحدهای صنفی تهیه، طبخ و توزیع غذا از جمله اغذیه فروشی، رستوران های داخل شهری، چلوکبابی ها، کبابی ها، فست فودی ها، جگرکی ها و سفره خانه ها اعم از سنتی و عادی از اذان مغرب تا اذان صبح مجاز است.

وی با اشاره به وجود بیش از ۴۵۰ واحد صنفی تهیه، طبخ و توزیع غذا در شهرستان رفسنجان تصریح کرد: از این تعداد فقط ۵۲ واحد که در مسیر مسافران نوروزی قرار دارند از اداره اماکن عمومی مجوز فعالیت در ماه مبارک رمضان را دریافت کردند که فعالیت آن ها نیز باید در محیطی به صورت پوشیده باشد و میز و صندلی ها در محیط بیرون جمع آوری شده باشند که در غیر اینصورت ابتدا تذکر داده می شود و در صورت تکرار حکم پلمپ اجرا خواهد شد.

حاجی زاد خاطرنشان کرد: خوشبختانه این صنوف در طی دهه اول ماه مبارک رمضان امسال رعایت کامل شئونات را اجرا کردند و حکم تعطیلی و پلمپ برای هیچ یک از این صنوف صادر نشده است.

وی گفت: در شهرستان و کبوترخان هم کلیه بستنی فروشی ها و قهره سراها به صورت بیرون بر فعالیت دارند و میز و صندلی ها هم در بیرون مغازه ها جمع آوری شده است.

رئیس اتاق اصناف رفسنجان از مردم خواست تا در صورت هر گونه مشاهده حرمت شکنی در ماه مبارک رمضان، گزارش ها را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ اعلام کنند تا نسبت به اقدامات لازم الاجرا تدابیر لازم اندیشیده شود.

وی همچنین گفت: نظارت ها نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی در اغذیه فروشی ها، آبمیوه فروشی، بستنی فروشی ها وقهره سراها انجام می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان