پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

خدمات موکب شهدای صنعت مس رفسنجان به عاشقان امام عصر(عج)

به گزارش خانه خشتی؛ احمدی مسئول موکب شهدای صنعت مس رفسنجان در این رابطه اظهار داشت: هر ساله موکب ها و دوستداران امام زمان(عج) در روزهای منتهی به نیمه شعبان همان تولد ایشان، برنامه های مبتنی بر جشن ها و آیین های مختلفی را در سر تا سر ایران اسلامی برپا می کنند و اینچنین ارادت خود را به این امام همام نشان می دهند.

وی افزود: امسال نیز اعضای موکب شهدای صنعت مس رفسنجان و عاشقان کوی حرم دوست ارادت خود را در روز نیمه شعبان با پخش نقل و شیرینی، شربت، آش و حلیم نذری نشان دادند.

احمدی گفت: امسال موکب در سه نقطه از شهر و همچنین بصورت سیار اقدام به برپایی جشن های مختلف کرد.

وی بیان کرد: این موکب ها واقع در جلوی مسجد امام علی(ع) واقع در خیابان امام، حسینیه بیت الزهرا(س) و موکب دیگر در خیابان طالقانی روبروی آبشار واقع شدند و همچنین موکب سیار در روستاها بود که ابراز عشق به امام عصر(عج) را نمایان کردند.

احمدی تصریح کرد: از خدمات ارائه شده به مردم می توان به پخت و توزیع ۳ هزار ظرف حلیم نذری، توزیع بیش از ۳ هزار ظرف آش نذری، توزیع بالای ۳۶ هزار بسته بندی شیرینی و شکلات و توزیع بیش از ۳۷ هزار بسته های دمنوش و شیرینی و شربت در روزهای سه روز مانده به میلاد با سعادت امام عصر(عج) و نیز روز نیمه شعبان و نیز چراغانی و مولودی خوانی در این مکان ها اشاره کرد.

مسئول موکب شهدای صنعت مس رفسنجان خاطرنشان کرد: در سال اینده این خدمات را گسترده تر‌و جشن های متنوعی برپا خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل