خدمات موکب شهدای صنعت مس رفسنجان به عاشقان امام عصر(عج)

  • شناسه خبر: 203262
خدمات موکب شهدای صنعت مس رفسنجان به عاشقان امام عصر(عج)

در زمان ولادت امام دوازدهم شیعیان جهان و روز نیمه شعبان موکب شهدای صنعت مس رفسنجان اقدام به برپایی جشن ها و پخش حلیم و آش نذری، دمنوش، شیرینی و شربت بین هزاران نفر از دلدادگان کوی دوست و عاشقان امام ولی‌عصر(عج) نمود.

خانه » اخبار ویژه » خدمات موکب شهدای صنعت مس رفسنجان به عاشقان امام عصر(عج)

به گزارش خانه خشتی؛ احمدی مسئول موکب شهدای صنعت مس رفسنجان در این رابطه اظهار داشت: هر ساله موکب ها و دوستداران امام زمان(عج) در روزهای منتهی به نیمه شعبان همان تولد ایشان، برنامه های مبتنی بر جشن ها و آیین های مختلفی را در سر تا سر ایران اسلامی برپا می کنند و اینچنین ارادت خود را به این امام همام نشان می دهند.

وی افزود: امسال نیز اعضای موکب شهدای صنعت مس رفسنجان و عاشقان کوی حرم دوست ارادت خود را در روز نیمه شعبان با پخش نقل و شیرینی، شربت، آش و حلیم نذری نشان دادند.

احمدی گفت: امسال موکب در سه نقطه از شهر و همچنین بصورت سیار اقدام به برپایی جشن های مختلف کرد.

وی بیان کرد: این موکب ها واقع در جلوی مسجد امام علی(ع) واقع در خیابان امام، حسینیه بیت الزهرا(س) و موکب دیگر در خیابان طالقانی روبروی آبشار واقع شدند و همچنین موکب سیار در روستاها بود که ابراز عشق به امام عصر(عج) را نمایان کردند.

احمدی تصریح کرد: از خدمات ارائه شده به مردم می توان به پخت و توزیع ۳ هزار ظرف حلیم نذری، توزیع بیش از ۳ هزار ظرف آش نذری، توزیع بالای ۳۶ هزار بسته بندی شیرینی و شکلات و توزیع بیش از ۳۷ هزار بسته های دمنوش و شیرینی و شربت در روزهای سه روز مانده به میلاد با سعادت امام عصر(عج) و نیز روز نیمه شعبان و نیز چراغانی و مولودی خوانی در این مکان ها اشاره کرد.

مسئول موکب شهدای صنعت مس رفسنجان خاطرنشان کرد: در سال اینده این خدمات را گسترده تر‌و جشن های متنوعی برپا خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان