جشن باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان به مناسبت روز جوان

  • شناسه خبر: 203153
جشن باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان به مناسبت روز جوان

جشن باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان به مناسبت روز جوان برگزار شد.

خانه » اسلاید شو » جشن باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان به مناسبت روز جوان

به گزارش خانه خشتی؛ جشن باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان به مناسبت روز جوان باحضور مسئولین در تالار خیام دانشگاه ولی‌عصر (عج) برگزار شد.

حسین رضایی فرماندار رفسنجان در این آئین ضمن تبریک این مناسبت اظهار کرد: حضرت علی اکبر (ع) الگوی جوانان مسلمان ایرانی است.

او افزود: با اعتماد به قشر جوان و ورزشکار به یقین موفقیت و پیشرفت جامعه حاصل می شود کما اینکه هر کجا در رفسنجان به جوانان و ورزشکاران اعتماد کردیم پشیمان نشدیم.

رضایی در ادامه به مشکلی که قبلا در ورزش رفسنحان وجود داشت اشاره و بیان کرد: قبلا همه نگاه ها و هزینه ها به سمت فوتبال می رفت اما خوشبختانه با روی کار آمدن آقای پورمحمدی به عنوان ریاست باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان، به رشته های ورزشی دیگر از جمله ورزش های رزمی، کشتی و غیره هم بها داده شد و در این رشته ها موفقیت های فراوانی دررسطح استان و کشوری به دست آمد.

او افزود: البته نگاه شرکت مس باید نسبت به باشگاه ورزشی صنعت مس رفسنجان مهربانانه تر باشد و مسائل مالی این باشگاه را رفع کند.

رضایی تصریح کرد: دو ظرفیت ورزشی شامل باشگاه ورزشی صنعت مس و باشگاه شهرداری در رفسنجان دو نعمت بزرگ هستند و این ها در کنار اداره ورزش و جوانان شهرستان می توانند به ورزش و پویایی جامعه کمک به سزایی کنند.

فرماندار رفسنجان با اشاره به وجود بیش از ۴۰ هیئت ورزشی بیان کرد: در این شهرستان بیش از ۱۴ تا ۱۵ هزار جوان بااستعداد ورزشکار وجود دارد از طرفی اعضای این باشگاه‌ها باید به تیم های استانی و ملی راه پیدا کنند که نیاز به حمایت در این عرصه احساس می شود.

رضایی افزود: استعدادهای خوبی و مطلوب در شهرستان رفسنجان وجود دارد که نیاز مند حمایت هستند.

 

 

عکس از: بهرخ امیری

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان