همصدایی با دشمنان خارج‌نشین از داخل ستاد یک کاندیدا!

  • شناسه خبر: 20308
همصدایی با دشمنان خارج‌نشین از داخل ستاد یک کاندیدا!

نفوذ عوامل دشمن در ستاد کاندیداهای انتخابات یکی از روش‌های معمول دشمن برای ایجاد بی‌ثباتی سیاسی است. در این انتخابات نیز از ستاد برخی کاندیداها صدای بی‌بی‌سی فارسی شنیده می‌شود. به گزارش خانه خشتی ،‌ سخنگوی ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای اصلاح‌طلب در کنفرانس خبری خود سخنانی را بر زبان رانده که هم برای برخی […]

خانه » آخرین اخبار » همصدایی با دشمنان خارج‌نشین از داخل ستاد یک کاندیدا!
نفوذ عوامل دشمن در ستاد کاندیداهای انتخابات یکی از روش‌های معمول دشمن برای ایجاد بی‌ثباتی سیاسی است. در این انتخابات نیز از ستاد برخی کاندیداها صدای بی‌بی‌سی فارسی شنیده می‌شود.

به گزارش خانه خشتی ،‌ سخنگوی ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای اصلاح‌طلب در کنفرانس خبری خود سخنانی را بر زبان رانده که هم برای برخی کاندیداهای احراز صلاحیت‌نشده جای تامل دارد و هم برای عموم مردم که ببینند و بدانند این مدعیان اصلاحات چه خیال‌هایی در سر می‌پرورانند. این استاندار دولت اصلاحات در بخشی از صحبت‌ها سعی دارد فضای حاکم بر جامعه را امنیتی جلوه دهد.

وی که خود سابقه کار اجرایی در کشور دارد با بی‌انصافی تمام، عدم احراز صلاحیت برخی برای رقابت در میدان ریاست جمهوری را سناریوی از پیش نوشته‌شده دانسته و اینچنین می‌گوید: «متولیان امر انتخابات و مسؤولان سیاسی و امنیتی بنابر سناریویی که بر اساس آن کشور را اداره می‌کنند، با ردصلاحیت‌ هاشمی فضای کشور را برای تحقق حماسه سیاسی، نه‌تنها آماده نکردند، بلکه آب سردی روی احساسات تحولخواهان و مردم کوچه و بازار ریختند و در فضای سیاسی، سردی و در فضای عمومی، بلاتکلیفی به وجود آوردند.

بر پایه این خبر، وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با طرح برخی مسائل تلاش کرده با القای هیجانات کاذب به جامعه و تهییج هواداران، جامعه را به سمت بی‌ثباتی سیاسی پیش ببرد و می‌افزاید: البته موج امیدی که ایجاد شده بود قابل احیاست و در آینده نزدیک دوباره ایجاد خواهد شد.

نکته‌ای که قابل اغماض نیست و باید به آن توجه کرد مشابهت اظهارات وی با تحلیلگر شبکه سلطنتی بی‌بی‌سی فارسی است. «سعید ـ ب» طی مطلبی که در وب‌سایت این شبکه ماهواره‌ای منتشر شده تلاش کرده راهبرد و راهکار جدیدی را به عناصر جریان فتنه در داخل کشور منتقل کند. وی در راهبرد پیشنهادی خود قصد دارد در آستانه انتخابات، همچون سال ۸۸ شبکه اراذل و اوباش را بازسازی کرده و به باز‌تولید اغتشاش و آشوب که در مقاله‌اش با نام مستعار «زیبای خفته» از آن یاد می‌کند، بپردازد.

او معتقد است، با اینکه بعد از عدم احراز صلاحیت برخی افراد ضربه مهلکی به ساختار شبکه دشمن در بازتولید فتنه وارد شد اما باید از فرصت باقیمانده تا انتخابات استفاده کرده و با ایجاد فضای دوقطبی و تداوم دادن آن، تا روز انتخابات به فضای احساسی و هیجانی دامن زد.

«سعید ـ ب» همچنین شرط موفقیت این راهبرد را حفظ فاصله این جریان با نظام می‌داند و بیان می‌کند، هدف این سناریو اصلا پیروزی در انتخابات نیست؛ هدف آن بیدار کردن زیبای خفته‌ خودشان یعنی آرای خاموش است. بیدار کردن خفته‌ای که پایگاه اجتماعی ائتلاف است و چشمه‌ای از ابهت آن را هنگام اسم‌نویسی آقای‌ ‌رفسنجانی دیدیم… آنها (اصلاح‌طلبان) برای بیدار کردن زیبای خفته باید خود را در مقایسه با چهره خشن اصولگرایان حاکم تعریف کنند. هرچه مرزها و فاصله‌ها میان ۲طرف کمتر شود، تصویر محبوب تارتر و کدرتر خواهد شد. آنها برای موفقیت این سناریو باید فاصله با نظام و ماهیت دوقطبی اوضاع را حفظ کنند.

یعنی در عمل باید تا سرحد شرکت در انتخابات بروند ولی در آن شرکت نکنند. این هماهنگی بین جریان اصلاح‌طلب- فتنه و راهبرد مورد اشاره در بی‌بی‌سی نه‌تنها برای اولین بار نیست که اتفاق می‌افتد بلکه به نظر هم نمی‌رسد این هماهنگی در اظهارات به صورت اتفاقی باشد. همچنان که در ماه‌های گذشته تعدادی از خبرنگاران و روزنامه‌نگارانی که شاغل در روزنامه‌های زنجیره‌ای بوده و با رسانه‌های ضدانقلاب از جمله بی‌بی‌سی نیز همکاری می‌کردند، به جرم جاسوسی و خیانت به کشور دستگیر شدند.

منبع: جهان

برچسب ها:
اصلاح طلبان انتخابات92 کاندیداها همصدایی با دشمنان خارج‌نشین از داخل ستاد یک کاندیدا!
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان